Samovrednovanje - sustav osiguranja kvalitete
Autor: Goran Hudovsky, 22. 3. 2024.
U procesu samovrjednovanja škole samostalno i uz punu odgovornost procjenjuju kvalitetu svoga rada s ciljem sustavnog unaprjeđenja. Samovrjednovanje se povodi tijekom školske godine i škole ga provode za sljedeća prioritetna područja: planiranje i programiranje rada, poučavanje i podrška učenju, postignuća učenika i ishodi učenja, materijalni uvjeti i ljudski potencijali te profesionalni razvoj radnika ustanove, suradnja unutar ustanove za strukovno obrazovanje i suradnja s ostalim dionicima te promicanje ustanove i upravljanje (ustanova i kvaliteta). Svako prioritetno područje je podijeljeno u nekoliko područja kvalitete koja su opisana kriterijima kvalitete. Prema kriterijima kvalitete škole procjenjuju razinu svoje uspješnosti u provedbi odgojno-obrazovnog procesa te planiraju unaprjeđenje svoga rada. O provedenom procesu samovrjednovanja ustanova za strukovno obrazovanje sastavlja izvješće o samovrjednovanju te prema rezultatima provedenog procesa planira i provodi unapređenja svog rada. U procesu samovrjednovanja škole koriste mrežni alat za samovrjednovanje e-Kvaliteta (www.asoo.hr) i Priručnik za samovrjednovanje sa smjernicama za samovrjednovanje. Samovrjednovanje škole prati i vrjednuje Povjerenstvo za kvalitetu kojega imenuje tijelo upravljanja ustanove za strukovno obrazovanje. Povjerenstvo za kvalitetu ima sedam članova iz redova predstavnika dionika, nastavnika, učenika i roditelja. (izvor: https://www.asoo.hr/osiguravanje-kvalitete/strukovno-obrazovanje/samovrjednovanje-ustanova-za-strukovno-obrazovanje/). Izvještaje o samovrednovanju možete preuzeti ovdje: 2018-2019 Izvještaj o samovrednovanju 2019-2020 Izvještaj o samovrednovanju 2020-2021 Izvještaj o samovrednovanju 2021-2022 Izvještaj o samovrednovanju 2022-2023 Izvještaj o samovrednovanju