2022-02-16 19:24:31 LJUBAV KROZ GRAFOVE Usvojivši odgojno-obrazovne ishode FIZ SŠ C.1.1. Analizira pravocrtno gibanje, učenici 1.a razreda prirodoslovno-matematičke gimnazije prikazali su ljubav kroz grafove. Učenici su dobili zadatak da pomoću grafova ispišu VALENTINOVO. Rok za izvršenje zadatka bio je 14 dana, a potom su odrađeni zadatak poslali učenicima koji su bili zaduženi sve pregledati, provjeriti i ispraviti. Jedanaestero učenika prikazalo je u s-t, v-t ili a-t grafu jedno slovo riječi VALENTINOVO, a zatim su opisali kakvo gibanje prikazuje graf. V – su prikazali grafom pomaka, ovisnost položaja tijela koje se giba duž osi x o vremenu t. A – su prikazali grafom pomaka, ovisnost položaja tijela koje se giba duž osi x o vremenu t. L – su prikazali grafom brzine, ovisnost brzine tijela koje se giba duž osi x o vremenu t. E – su prikazali grafom akceleracije, ovisnost akceleracije tijela koje se giba duž osi x o vremenu t. N – su prikazali grafom pomaka, ovisnost položaja tijela koje se giba duž osi x o vremenu t. T – su prikazali grafom akceleracije, ovisnost akceleracije tijela koje se giba duž osi x o vremenu t. I – su prikazali grafom brzine, ovisnost brzine tijela koje se giba duž osi x o vremenu t. N – su prikazali grafom brzine, ovisnost brzine tijela koje se giba duž osi x o vremenu t. O – su prikazali grafom puta, ovisnost prijeđenog puta nekog tijela koje se giba duž osi x o vremenu t. V – su prikazali grafom brzine, ovisnost brzine tijela koje se giba duž osi x o vremenu t. O – su prikazali grafom puta, ovisnost prijeđenog puta nekog tijela koje se giba duž osi x o vremenu t Učenici su ponovili koncepte vezane uz put i pomak, jednoliko pravocrtno gibanje, jednoliko ubrzano gibanje, jednoliko usporeno gibanje i nejednoliko gibanje. |
Gimnazija A. G. Matoša Đakovo |