
| « Rujan 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne | 
| 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 
| 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 
| 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 
Javna se komunikacije stoljećima koristila kako bi ujedinila ljude te ih poticala na djelovanje.
Podrazumijeva govornika i veću grupu ljudi s nakanom prijenosa novih informacija, zabave, a često i uvjeravanja. Dolazi se do tri cilja svakoga govornika u javnoj komunikaciji. Oni nastoje informirati, zabaviti ili uvjeriti slušatelje.
 Kada je cilj informirati govornika, prije svega zanima ga što će se dogoditi s primljenim informacijama (aspekt razumijevanja). 
Govornik prije pristupanja gradnji govora treba znati što želi kazati, imati jednu konkretnu i jasnu misao. 
To su dva povezana dijela koja čine unutarnju stranu sklopa jednoga govora. Polazeći dakle od određene misli i smjera, govornik pristupa izradi
govora. Da bi pristupio tomu poslu, nije dovoljno znati samo pravila o osnovnim dijelovima govora.