2021-06-18 12:22:13 Istraživačko učenje u nastavi na daljinu Naši učenici četvrtih razreda proveli sintetizirani model istraživačkog učenja iz filozofije, u nastavi na daljinu Istražujući poimanje vode i zraka u filozofiji Predsokratika i uspoređujući ga sa poimanjem vode i zraka u današnje vrijeme, naš četvrtaši su proveli istraživačko učenje. Navedeno istraživanje dio je međupredmetnog projekta Voda i zrak. Filozofski fragmenti Talesa, Anaksimena, Anaksimandra, Empedokla, Heraklita, Leukipa i Demokrita te Filolaja i Pitagore bili su u centru njihovog interesa. Nakon iznošenja problema, postavljanja istraživačkog pitanja, formuliranja hipoteze, prikupljanja i analize podataka, sintetiziranja novih spoznaja, učenici su izveli zaključak te proveli raspravu na zadanu temu. Refleksija o svim etapama istraživanja te o metodama, postupcima i strategijama koje su koristili, sa evaluacijom provela se u nastavi te su se tako ostvarili i svi planirani ishodi, jednako kao i vrednovanje kao učenje i vrednovanje za učenje. Svakako valja istaknuti kako su naši učenici povezali zadanu temu sa ciljevima održivog razvoja i na taj način pokazali zavidnu sposobnost interdisciplinarnog i međupredmetnog povezivanja. Rezultate istraživanja prezentirali su koristeći web alate 2.0 te su ih predstavili svojim kolegama u razredu. Web stranice, stripovi, infografike, videa, vremenska linija, posteri, iskustva proširene realnosti, samo su neki od njihovih radova. Pogledajte ih na sljedećoj poveznici: https://padlet.com/valsemark/voda2021 Slavenka Markota, prof. savjetnik |
Gimnazija Dr. Mate Ujevića Imotski |