2014-03-21 12:23:20 5. Škola fizike u Virovitičko-podravskoj županiji Jubilarna, 5. Škola fizike održana je 15. ožujka 2014. godine u Gimnaziji Petra Preradovića u Virovitici. Cilj svih aktivnosti na ovakvim jednodnevnim manifestacijima je popularizacija fizike, učenje na neformalan način te povećan interes učenika za studiranjem prirodoslovlja i biotehničkih znanosti. Škola fizike 2014
Jubilarna, 5. Škola fizike održana je 15. ožujka 2014. godine u Gimnaziji Petra Preradovića u Virovitici.
Cilj svih aktivnosti na ovakvim jednodnevnim manifestacijima je popularizacija fizike, učenje na neformalan način te povećan interes učenika za studiranjem prirodoslovlja i biotehničkih znanosti.
Subotnje je jutro u prostoru škole domaćina, Gimnazije P. Preradovića, počelo registracijom sudionika. Bilo je oko stotinu trideset učenika i 20 učitelja i nastavnika fizike s naše županije . Uz manji broj učenika osnovnih i srednjih škola izvan Virovitice, najveći je broj osnovaca bio iz Osnovne škole Vladimira Nazora iz Virovitice .
Tjedan Darovitih učenika završit će ekipnim natjecanjima iz matematike 22. ožujka 2014.
U Školi fizike učenici su mogli birati po dvije radionice u trajanju od po 45 minuta. Radilo se u skupinama od 20 do 25 učenika. Bili su to zanimljivi i kratki pokusi, uz nešto teorije, ali bez velikog računanja, teških zadataka i provjera znanja.
Radionicu „Kako sniziti tlak?“ pripremio je Ivan Fadljević, prof .
Dio troškova Škole fizike , kao i dosada, pokriva Udruga prirodoslovaca Ω7.
Nakon radionica održano je i predavanje na temu „Radioaktivnost u okolišu“ održao je izvanredni profesor, dr.sc. Vanja Radolić s Odjela za fiziku Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Do sada je objavio četrdesetak znanstvenih radova. Dr. sc. Radolić je voditelj Laboratorija za niske radioaktivnosti na Odsjeku za fiziku.
Na temelju eksperimentalnih mjerenja provedenih u cijeloj RH saznali smo da je naša županija među onima s najnižom dozom prirodne radioaktivnosti.
S. Polašek, prof. |
Gimnazija Petra Preradovića Virovitica |