2017-11-13 11:11:14

Ekonomisti posjetili HRT,Jutarnji list i...

Dana 23.10.2017. učenici u zanimanju ekonomist posjetili su HRT,Jutarnji list i društvo za zaštitu potrošača Hrvatske „Potrošač“.

Utjecaj masovnih medija na život suvremenog čovjeka je velik i raznolik. Danas su masovni mediji postali sastavni dio naših života jer preko njih dobivamo informacije o svijetu – oni nas educiraju, zabavljaju i šire naše spoznaje. Mediji imaju veliku moć utjecaja na formiranje javnog mnijenja i mišljenja te stavova i ponašanja ljudi u društvu – masovni mediji su postali glavni odgajatelji ljudi općenito, a naročito djece i mladih.

 Sve to uz niz još čitav niz pitanja o promociji i marketing aktivnostima, činilo se kao odličan razlog za organizaciju terenske nastave i posjet navedenim tvrtkama i Udruzi.

Terenska nastava u Zagreb organizirana je za 34 učenika od prvog do četvrtog razreda uz pratnju profesorice Jadranke Murgić, Martine Zubčić i Jasminke Turina Luketić.

Učenici su posjetili javnu radijsku i televizijsku ustanovu,HRT,gdje su u dvosatnom obilasku osim niza stručnih informacija vezanih uz promociju  vidjeli i cijeli arhitektonski kompleks u kojem se odvijaju brojna snimanja poznatih emisija različitih sadržaja.

U svojemu sastavu Hrvatska radiotelevizija osim televizije, radija i internetskih portala ima i Simfonijski orkestar HRT-a, Jazz orkestar HRT-a, Tamburaški orkestar HRT-a i Zbor HRT-a. Dana 25. svibnja 2012. arhiv televizijskoga i radijskoga programa te zbirka notnih zapisa glazbene proizvodnje dobili su status kulturnoga dobra.

Nakon HRT-a, učenici su posjetili Hanza Mediu, vodeću hrvatsku medijsku tvrtku u jugoistočnoj Europi. Tvrtka izdaje 5 dnevnih novina te više od 30 magazina. U ugodnom društvu pričljivih novinara učenici su saznali brojene informacije:od toga kakva znanja iskustva, vještine i sposobnosti treba imati osoba za rad u tvrtci Hanza Media, pa do toga kako se izrađuje nagradna igre za čitatelje novina „Jutarnji list“ A ni darovi nisu izostali , pa su svi učenici dobili poklon vrećicu s raznim tiskovinama.

Marketing i promocija za poželjeti.

Posljednja točka obilaska bilo je društvo za zaštitu potrošača „Potrošač“ u kojem su osim niza korisnih uputa o kupnji učenici dobili i niz savjeta o kupnji njima najatraktivnijeg predmeta-mobitela.

Detaljnu uputu o važnosti čitanja sadržaja deklaracija odlučili su odmah isprobati kratkim  zadržavanjem u trgovačkom centru Arena, a potom veselo krenuli kući.

Napisala:Jasminka Turina Luketić,prof.


Gimnazija Bernardina Frankopana Ogulin