STEAM, a ne STEM u 3. IB
Autor: Janja Banić, 27. 11. 2018.
Svi smo čuli za STEM, akronim iza kojeg se krije znanost (science), tehnologija (technology), inženjering (engineering) i matematika (math). Radi se o želji da se u nastavni kurikulum integrira multidisciplinarnost i holistički pristup učenju te rješavanju problema. Međutim, učenici 3. IB razreda na nastavi biologije odlučili su otići korak dalje i istražiti STEAM pristup učenju, te su za to odabrali temu „transport tvari kroz staničnu membranu“. Slovo A u akronimu, predstavlja umjetnost (arts), kao važnu komponentu u iskustvenom učenju. Nakon uvodnog istraživanja, učenici su zasukali rukave te iz plastelina izradili vjerne modele membranskih transporta. Za objašnjavanje mehanizama rada, korištena je „stop-motion“ tehnika, gdje se objekti polako pomiču, snimaju i na kraju spajaju u video kako bi se stvorio dojam pokreta. Kao šećer na kraju, kako to i mora biti u pravoj filmskoj produkciji, učenici su filmovima dodali animaciju i zvuk u obliku pripovjedača. Na „filmskom setu“ nije nedostajalo zabave, pa je učenje novih nastavnih sadržaja automatski bilo lakše, bez obzira na kasne popodnevne sate. 😊 Mentor učenicima bio je prof. Marko Šafran. Pozivamo vas da pogledate naše video uratke na donjim poveznicama, a više fotografija na Facebook stranici škole.
Online izdanje

ARHIVA:
Tehničke preporuke: za čitanje kliknite na naslovnicu. Pregled se preporuča u Chrome, Mozilla Firefox preglednicima i s normalnom veličinom fonta podešenom na mobilnim uređajima.
Ukupno: 3558600
Ovaj mjesec: 3817
Ovaj tjedan: 553
Danas: 202
Obrazovanje | ![]() |
![]() |
Dnevni tisak | ![]() |
![]() |
e-knjiznica | ![]() |
![]() |
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |