CRORIDA 5: Skype-debata o migracijama u Europi i SAD-u
Autor: Josip Sačić, 17. 4. 2019.
I ove smo godine, već petu godinu zaredom, nastavili suradnju sa školom „Lake Brantley High School“ iz grada Orlanda u američkoj saveznoj državi Floridi. Ovaj put smo proveli Skype-debatu na vrlo aktualnu temu migracija, pod naslovom „Thoughts on migrations from both sides of the Atlantic“. Naši učenici su iznijeli svoje informacije i stavove o iseljavanju mladih ljudi iz Hrvatske, te o migrantskom pritisku na naše i EU granice, dok su američki učenici govorili o useljavanju stanovništva u SAD. Debata je održana u petak 12. travnja i potrajala je punih sat vremena. . U debati su aktivno sudjelovale učenice Antonija Lazar i Ela Vabec iz 1.a razreda, Lana Miketek iz 3.h, te učenici Petar Jembrih Prstec i Toma Juranko iz 3.d. U pripremi informacija su velik doprinos dale i Katarina Šac iz 1.a, te Mirta Vučetić iz 3.d razreda. Naši učenici su i ove godine pohvaljeni na odličnom engleskom, te zanimljivim informacijama i mišljenjima. Učenici su jedni drugima postavljali pitanja i međusobno se povezali na Instagramu, te kasnije počeli i neformalno komunicirati. Američke učenike je i ovaj put vodila profesorica engleskog jezika Debbie Brownrigg, a naše učenike prof. Hrvoje Kristan, koji je inicirao i osmislio cijeli projekt. Za tehničku podršku i fotodokumentaciju se i ovaj put pobrinuo prof. Vladimir Mikac. Zahvaljujemo svim sudionicima i radujemo se nastavku suradnje! Hrvoje Kristan, prof.
Online izdanje

ARHIVA:
Tehničke preporuke: za čitanje kliknite na naslovnicu. Pregled se preporuča u Chrome, Mozilla Firefox preglednicima i s normalnom veličinom fonta podešenom na mobilnim uređajima.
Ukupno: 3558600
Ovaj mjesec: 3817
Ovaj tjedan: 553
Danas: 202
Obrazovanje | ![]() |
![]() |
Dnevni tisak | ![]() |
![]() |
e-knjiznica | ![]() |
![]() |
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |