2021-04-30 19:05:38
Iz školske knjižniceU mjesecu travnju više je datuma posvećenih knjizi. Povodom njihova obilježavanja i ove su se godine, u Godini čitanja kao i prijašnjih godina, u školskoj knjižnici odvijale razne aktivnosti. Osim aktivnosti uz projekt Noć knjige ostvareni su i neki od sadržaja iz područja knjižnično- informacijskog odgoja i obrazovanja.
Nakon učenika 1. b i učenici 1. a razreda postali su samostalni korisnici školske knjižnice. Kako bi što više i češće uživali u čarobnom svijetu bajki i priča, učenike 1. a razreda i njihovu učiteljicu Tamaru Šćuric posjetila je stručna suradnica knjižničarka. Tijekom susreta učenike je upoznala sa školskom knjižnicom. Ponovili su pravila lijepog ponašanja te razgovarali o tome što vole, a što ne vole knjige. Potom su upoznali slikovnice za njihov uzrast, način posuđivanja knjiga, važnost njihova čuvanja kao i razliku između knjižnice i knjižare. Prije posudbe uživali su i u slušanju bajke. Na kraju susreta svi su učenici u školskoj knjižnici samostalno posudili slikovnicu i uz člansku iskaznicu dobili i označivač stranica.
U 2. a razredu ostvarena je bajkaonica koju je pripremila i vodila stručna suradnica knjižničarka uz podršku učiteljice Martine Koprivnjak. Čitanje je izmjenjivano različitim aktivnostima u cilju razumijevanja pročitanog, poticanja mašte i bogaćenja rječnika. Koliko su učenici uživali u čitanju, razgovoru i stvaranju zajedničke bajke te kako su se osjećali tijekom bajkaonice najbolje pokazuju njihovi dojmovi:
Osjećao sam se jako lijepo, sretno i ugodno. Sve mi se sviđalo.
Bilo mi je jako poučno, zabavno i zanimljivo! Posebno mi se svidjelo slušanje bajki!
U 3. a i 3. b razredu održani su nastavni satovi s temom Referentna zbirka – enciklopedije. Nastavu je u dva različita termina održala stručna suradnica knjižničarka uz podršku učiteljica Andreje Herceg i Tare Horvat. Učenici su tom prilikom upoznali knjige referentne ili priručne zbirke kao i informacije koje one pružaju. Učili su o vrstama enciklopedija, kako se njima služi te kako brzo i uspješno pronaći potrebne i pouzdane informacije. Novostečeno znanje o korištenju dječjih enciklopedija primijenili su na sljedećem satu. Pri rješavanju radnih listića s velikim su interesom tražili informacije o zadanim pojmovima. Zadatke su rješavali individualno te je na kraju sata svaki učenik upoznao razred s pronađenim zanimljivostima. Brojne zanimljive informacije motivirale su učenike na dalje pretraživanje i čitanje enciklopedija.
Više pogledajte u fotogaleriji.
Pripremila knjižničarka
|