2022-08-19 10:51:49 Javni poziv za prijavu kandidata za izvršavanje poslova pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika u školi Škola : Osnovna škola „August Cesarec“, Ivankovo KLASA: 112-02/22-01/87 URBROJ: 2196-48-22-01 Ivankovo, 19. 8. 2022. godine U sklopu projekta „Socijalna kohezija i jednake mogućnosti: integracija učenika s teškoćama u razvoju u sustav obrazovanja“ UP.03.2.1.07.0050 koji se provodi u okviru Poziva „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza V.“ UP.03.2.1.07 u okviru Europskog socijalnog fonda i Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020. objavljuje JAVNI POZIV za prijavu kandidata za izvršavanje poslova pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika u školi od 19. 8. 2022. do 27. 8. 2022. god.
Broj pomoćnika u nastavi: 2 Broj stručnih komunikacijskih posrednika: 0 Mjesto rada: Osnovna škola „August Cesarec“, Ivankovo Radno vrijeme: minimalno 20 sati tjedno ili nepuno radno vrijeme ovisno o potrebama učenika s teškoćama u razvoju Prijevoz na rad: djelomično Vrsta ugovora: Ugovor o radu na određeno vrijeme, a najduže do kraja nastavne godine 2022./2023.
I. UVJETI – završeno najmanje četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje, – da ne postoje zapreke za zasnivanje radnog odnosa sukladno članku 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi, - punoljetnost, - hrvatsko državljanstvo, - zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se osoba prima. Na natječaj se pod jednakim uvjetima mogu javiti kandidati oba spola.
II. OPIS POSLOVA POMOĆNIKA U NASTAVI
Poslovi pomoćnika u nastavi su potpora u komunikaciji i socijalnoj uključenosti, kretanju, pri uzimanju hrane, obavljanju higijenskih potreba, obavljanju školskih aktivnosti i zadataka, suradnja s učiteljima/nastavnicima te vršnjacima učenika u razredu te poslovi specifični za funkcioniranje pojedinih učenika ili skupine učenika. Pomoćnik u nastavi može pružati potporu jednom ili dvoje učenika u istome razrednom odjelu ili različitim razrednim odjelima ili kao pomoćnik u nastavi skupini učenika istoga razrednog odjela/odgojno-obrazovne skupine uzimajući u obzir individualne potrebe svakog učenika.
III. OPIS POSLOVA STRUČNOG KOMUNIKACIJSKOG POSREDNIKA Poslovi stručnoga komunikacijskog posrednika su pružati komunikacijsku potporu u onom sustavu komunikacije koji učenik preferira, pripremati se za nastavu i neposredni rad s učenikom u svrhu objašnjavanja/prevođenja određenih pojmova učeniku prema uputama učitelja/nastavnika, pružati potporu učeniku pri uporabi radnih materijala i korištenju udžbenika, dodatno objasniti/prevesti pojmove učeniku, poticati učenika na pisanje i izražavanje u onom sustavu komunikacije koji učenik preferira, a u skladu s učenikovim mogućnostima i sklonostima, poticati učenika na suradnju s ostalim učenicima, pružati potporu u kretanju za gluhoslijepe učenike i osigurati prenošenje vizualnih/auditivnih informacija (opisivanje okoline u nastavnim, izvannastavnim i izvanučioničkim aktivnostima), ispisivati na računalu tekst izlaganja predavača tijekom nastave, surađivati s učiteljima/nastavnicima i stručnim suradnicima i obavljati ostale poslove iz članka 3. Pravilnika o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima sukladno potrebama učenika.
IV. DODATNA ZNANJA I VJEŠTINE Poštivanje različitosti, afinitet prema djeci s teškoćama u razvoju, otvorenost, odgovornost, fleksibilnost, razvijene komunikacijske vještine, podjednaka sklonost individualnom i timskom radu, točnost u izvršavanju poslova, organiziranost, emocionalna stabilnost i dosljednost.
V. UGOVORNI UVJETI S odabranim pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima, po dobivanju suglasnosti Ministarstva, škole će sklopiti ugovor o radu na određeno vrijeme za vrijeme trajanja nastavne godine, kojim će se definirati međusobna prava i obveze. Radno vrijeme bit će određeno sukladno individualnim potrebama učenika s teškoćama u razvoju kojima će pomoćnici u nastavi i stručni komunikacijski posrednici pružati asistenciju za vrijeme nastave i izvan- učioničkih aktivnosti. Po sklapanju ugovora o radu i početku rada u školi partneru, pomoćnici u nastavi i stručni komunikacijski posrednici će biti upućeni na obavljanje zdravstvenog (sanitarnog) pregleda, sukladno važećoj zakonskoj obvezi za osobe koje obavljaju poslove u odgojno-obrazovnim ustanovama.
VI. POSTUPAK PRIJAVE Kandidati koji se prijavljuju za radna mjesta pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika dužni su priložiti sljedeće dokumente: zamolba (obvezno navesti datum i mjesto rođenja, adresu stanovanja te kontakt telefonski broj i e-mail, navesti preferiranu školu, navesti radno mjesto PUN ili SKP), životopis (ukoliko je primjenjivo: navesti podatke o iskustvu u radu s djecom s teškoćama (naziv institucije / udruge / tvrtke, te trajanje), dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (presliku diplome ili potvrdu o stečenoj stručnoj spremi), potvrdu Hrvatskog zavoda za zapošljavanje ukoliko se radi o nezaposlenoj osobi, obostrana preslika osobne iskaznice, uvjerenje o nekažnjavanju ne starije od 3 mjeseca, potvrdu ili certifikat o završenom programu edukacije za poslove pomoćnika u minimalnom trajanju od 20 sati ukoliko kandidat ima završen program edukacije (preslika), vlastoručno potpisanu Privolu za prikupljanje osobnih podataka
Natjecati se mogu i kandidati koji nemaju završen program edukacije za poslove pomoćnika u minimalnom trajanju od 20 sati, uz uvjet da isti završe prije početka rada. Organizacija i troškovi edukacije bit će pokriveni
VII. ODABIR KANDIDATA Odabir kandidata za pomoćnike u nastavi i stručnog komunikacijskog posrednika izvršit će Školski odbor OŠ „August Cesarec“. Ukoliko odabrani kandidati nemaju valjani dokaz o završenom odgovarajućem programu edukacije, nakon selekcijskog postupka u obvezi su sudjelovati u programu edukacije, a koji će se realizirati kroz minimalno 20 sati prethodno početku rada pomoćnika u školama partnerima u projektu. Odgovarajućim programom edukacije smatra se edukacija u trajanju od najmanje 20 sati koja je najmanje sadržavala sljedeće elemente programa: osnovna načela obrazovanja učenika s teškoćama u razvoju s naglaskom na inkluzivno obrazovanje, karakteristike učenika s teškoćama u razvoju (za sve vrste teškoća), podrška učenicima s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovnom procesu i razvoju socijalnih vještina (način pružanja pomoći), suradnja s učiteljem/nastavnikom/stručnim timom škole/roditeljima i drugim učenicima, prava učenika s teškoćama u razvoju.
Odabrani kandidati koji posjeduju dokaz o završenoj edukaciji prema minimalnim elementima programa mogu se, po provedbi selekcijskog postupka, angažirati kao pomoćnici u nastavi i stručni komunikacijski posrednici bez uključivanja u novi program edukacije.
VIII. DOSTAVA PRIJAVA Prijave se podnose preporučeno poštom ili predaju osobno u zatvorenoj omotnici na sljedeću adresu škole Osnovna škola „August Cesarec“, Ivankovo Trg bana Jelačića 15, 32281 Ivankovo
s napomenom
„Prijava za obavljanje poslova PUN/SKP“. Rok za podnošenje prijava je 27.8.2022. godine. Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati.
Ravnatelj: Željko Puljić, prof.
|
Osnovna škola "August Cesarec" Ivankovo |