2023-05-04 14:22:09 6. Dani medijske pismenosti Učenici 5. i 6. b razreda s učiteljicom Kristinom Krolo sudjelovali su u 6. Danima medijske pismenosti u organizaciji Agencije za elektroničke medije, UNICEFA-a za Hrvatsku i uz podršku Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja. Učenici 5. i 6. b razreda s učiteljicom Kristinom Krolo sudjelovali su u 6. Danima medijske pismenosti u organizaciji Agencije za elektroničke medije, UNICEFA-a za Hrvatsku i uz podršku Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja. U radionici „Prisutnost mamilica na YouTube kanalu“ učenici su se upoznali s pojmom mamilice, razgovaralo se o tome čemu služe mamilice i tko ima koristi od njih, koliko vremena učenici provode na YouTube kanalu… Učenici su govorilii kako se osjećaju kad kliknu na mamilicu,na koje članove društva mamilice mogu imati najveći utjecaj,jesu li se katkad susreli s mamilicom neprimjerenog ili uznemirujućeg sadržaja ikomu se mogu prijaviti neprimjerene mamilice… Odgovori učenika bili su raznoliki. Neki provode pola sata na YouTubu kanalu, a neki priznaju da provode i do 6 ili 7 sati na YouTube kanalu, ali i na drugim kanalima. Uglavnom se osjećaju prevareno i ljutito kad kliknu na mamilicu.Misle da korist od mamilica imaju poduzeća, obrti, odnosno ljudi koji su ih napravili. Znaju da mamilice služe da privuku ljude na neki proizvod. Smatraju da mamilice najveći utjecaj imaju na stariju populaciju i djecu mlađeg uzrasta jer većina starijih osoba i male djece ne zna dovoljno o suvremenoj tehnologiji. Susreli su se s mamilicama neprimjerenog sadržaja i znaju kome treba prijaviti takve mamilice. Posebno ih smetaju mamilice koje se ne mogu preskočiti ili se iznenada pojave tijekom gledanja… Dani medijske pismenosti održali su se od 24. do 30. travnja 2023., a glavni ciljevi projekta su podizanje svijesti javnosti, pogotovo učenika, o važnosti medijske pismenosti i kritičkog razmišljanja o medijskim sadržajima.
Učiteljica Kristina Krolo |
Osnovna škola Antuna Gustava Matoša Čačinci |