2014-01-31 08:33:18 NATJECANJE- IZLOŽBA LIKOVNIH URADAKA NA TEMU- POTICAJ/ LIK 2014. U mjesecu siječnju u našoj školi odršano je natjecanje–izložba učenika osnovnih škola iz područja vizualnih umjetnosti i dizajna (LIK). Tema ovogodišnjeg LIK-a bila je IGRA. Tema se odnosila na razne tradicionalne društvene igre za stolom: šah, dama, čovječe ne ljuti se, domino, trilja, karte i sl. U vremenu kada računalne igre dominiraju životima mladih osoba, jasna je potreba za isticanjem višestruke važnosti društvenih igara u njihovom razvoju. Značenje igre u razvoju mlade osobe nije samo zabava, već one imaju svoju edukativnu, socijalnu, ali i zabavnu dimenziju. Igrajući društvene igre učimo poštivati određena pravila, učimo pobijeđivati, ali i gubiti. Na zadanu temu (DRUŠTVENA IGRA), učenici od 5. do 8. razreda izrađivali su PLAKAT/ IGRA POLJA I OBLIKA u slikarskoj tehnici kolaž papir. Zadaće koje smo željeli ostvariti su: - upoznati / odigrati razne tradicionalne društvene igre za stolom: šah, dama, čovječe ne ljuti se, domino, trilja, karte i sl. - maštovito osmisliti nove oblike / figure za poznate tradicionalne društvene igre za stolom - razvijati pozitivan odnos prema estetskim vrijednostima likovnoga rada (osobnoga i drugih učenika), umjetničkoga djela te radnog i životnog okruženja - razumjeti važnost igre kroz očuvanje tradicijskih društvenih igara za stolom u korist stvaranja novih estetskih vrijednosti formiranja ličnosti kao socijalno osjetljivog bića - kombinirati, graditi, rezati, lijepiti polja, oblike i tekst u skladnu cjelinu
Ključni pojmovi koje smo upoznali i istraživali su: - plakat / odnos slike i teksta - jasnoća i čitljivost vizualne poruke - ritmovi - dinamično-statično - boja - redefinicija - grafički dizajn Likovne radove učenika, koji su odabrani kao najzanimljiviji na školskom natjecanju, možete pogledati na izložbi u školskom holu. Prilikom vrednovanja bodovale su se sljedeće komponente: – divergentna produkcija: neobičnost, rijetkost i originalnost u rješavanju likovnog problema, – usvojenost ključnih pojmova: plakat / odnos slike i teksta, jasnoća i čitljivost vizualne poruke, ritmovi, statično-dinamično, boja i grafički dizajn – kreativno stvaranje i izražavanje u tehnici kolaža ili na računalu – interdisciplinarni i korelacijski pristup Izloženi su radovi učenika/ca: 1. SVEN VUKOTIĆ, 5. b 2. KARLA KULIĆ, 5. b 3. TIN KRUPILNICKI, 6. a 4. LORENA OBER, 6. a 5. ANA MARIĆ, 6. a 6. DOROTEA DRAŽIĆ, 6. a 7. ANA LENA PERKOVIĆ, 6. a 8. KLARA BEŠLO, 8. a 9. MARINA LISKO, 7. b 10. ANTUN BILIĆ, 7. b
|
Osnovna škola August Šenoa Osijek |