2011-03-28 09:55:00 NAJVEĆI HITOVI KLASIČNE GLAZBE Dana 25. ožujka 2011. učenici sedmih i osmih razreda iz Rešetara i Adžamovaca sa svojim učiteljicama Danijelom Šmuljić, Dubravkom Salopek, Danielom Gubić i Sanjom Prša uputili su se u Koncertnu dvoranu Vatroslava Lisinskoga u Zagrebu kako bi poslušali najveće hitove klasične glazbe. Svakoga proljeća Hrvatska glazbena mladež, Zagrebačka filharmonija i Koncertna dvorana Vatroslava Lisinkoga organizira Tjedan glazbe i radosti kako bi učenici mogli doživjeti izvedbe profesionalnoga orkestra pod vodstvom mladog dirigenta. Na taj se način stvara buduća glazbena publika koja će znati cijeniti vrijednost klasične glazbe. Tjedan glazbe i radosti obilježio je i natječaj pod nazivom Radost slikanja uz glazbu. Učenici su se likovno izražavali slušajući klasičnu glazbu. Na natječaj je pristiglo 550 radova od kojih su najbolji nagrađeni i predstavljeni na izložbi. U prepunoj koncertnoj dvorani Zagrebačka filharmonija predvođena dirigentom Filipom Pavišićem svirala je najveće hitove klasične glazbe – Straussa, Bacha, Mozarta, Beethovena… Učeničkoj se publici predstavila solistica Ursa Vukman koja je na orguljama odsvirala skladbu Johanna Sebastiana Bacha te solisti baleta, Simona Unterajter i Zamat Nabiullin, koji su otplesali Ples sablji i ulomak iz baleta Labuđe jezero Petra Iljiča Čajkovskoga. Sopranistica Ana Karuza izvela je ariju Kraljice noći iz opere Čarobna frula W. A. Mozarta. Mnoge su teme učenicima bile poznate s nastave glazbene kulture i filmova. Nakon koncerta, učenici i učiteljice uputili su se do Trga bana Josipa Jelačića, Hrvatskoga narodnoga kazališta i Muzeja Mimara. Prije povratka otišli su u Tehnički muzej Zagreb gdje su s vodičima razgledali odjele: Transformacija energije, Prometna sredstva i Rudarstvo.U Demonstracijskom kabinetu Nikole Tesle pogledali su zanimljivu prezentaciju o Teslinim izumima. Obogaćeni novim kulturnim i tehničkim spoznajama učenici su se vratili kući u večernjim satima. Nikolina Kufner, 7.a
|
Osnovna škola Ante Starčevića Rešetari |