2016-04-22 09:13:05 MEĐUNARODNA SURADNJA ŠKOLE U nedjelju, 24.4.2016. godine u sklopu međunarodnog projekta Akademije srednjoeuropskih škola (ACES), na temu „Međugeneracijska solidarnost", Osnovnu školu Ante Starčevića posjetit će u uzvratnom posjetu učenici i nastavnici Osnovne škole Sv. Kiril i Metodii iz grada Kardzhali iz Bugarske. Posjet delegacije 13 učenika i 5 profesora iz Bugarske odvijat će se prema sljedećem rasporedu: 1. dan - 24. 4. 2016., nedjelja U poslijepodnevnim satima- dolazak učenika iz Bugarske u pratnji nastavnika iz projektnog tima pred našu školu. Upoznavanje s ravnateljem, kolektivom škole i domaćinima koji će ugostiti učenike. Odrasli predstavnici smjestit će se u privatnom pansionu, a učenici će biti smješteni kod obitelji u kućama. 2. dan – 25. 4. 2016., ponedjeljak 7:45 sati - dolazak učenika na nastavu 9:45 sati - svečana dobrodošlica u dvorani škole 10:45 sati - odlazak autobusom ispred škole u grad Slavonski Brod 13:00 sati - prijem kod župana BPŽ, gosp. D. Marušića 14:00 sati - obilazak grada i razgledavanje kulturno-povijesnih znamenitosti u pratnji vodiča 3. dan - 26. 4. 2016., utorak 7:45 sati - dolazak učenika na nastavu 8:30 sati - posjeta bugarskih nastavnika nastavi 10:00 sati - prijem kod načelnika općine Rešetari, gosp. Zlatka Age 11:00 sati - obilazak izložbe slika i galerije Petrović u prostorima KLD Rešetari, vrtića, razgledavanje župne crkve Krista Kralja 12:50 sati – odmor i slobodno vrijeme 16:30 sati – obilazak franjevačkog samostana u Cerniku, 17:30 sati – posjet TZ grada Nove Gradiške 20:00 – 22:00 - Disco party 4. dan - 27. 4. 2016., srijeda 8:30 sati - početak projektnog dana i rad po radionicama na temu „Međugeneracijska solidarnost“ 10:15 sati - tradicijske dječje igre 16:00 sati – vožnja kočijom kroz Rešetare 17:00 sati – okupljanje uzvanika 17:30 sati - svečani program za Dan škole i završna svečanost ACES-ova projekta 19:30 sati - večera 5. dan - 28. 4. 2016., četvrtak U jutarnjim satima - ispraćaj gostiju ispred škole |
Osnovna škola Ante Starčevića Rešetari |