Međunarodni dan društvenih igara
Autor: Sandra Vrbešić, 12. 4. 2024.
Međunarodni dan društvenih igara svake godine se obilježava 11. travnja, od 2013. godine. Društvene igre imaju veliki značaj u razvoju društvenih, kognitivnih i emocionalnih vještina kod djece i mladih. Osim što pružaju zabavu, one potiču suradnju, razvijaju strategijsko razmišljanje te jačaju interpersonalne vještine. U sklopu obilježavanja Dana društvenih igara, naša škola je odlučila istaknuti važnost ovih aktivnosti za razvoj učenika. Knjižničarka Mirna Scheibl, psihologinja Sandra Vrbešić i nastavnica TZK Tatjana Kolarić zajedno s učenicima su obilježili ovaj dan.
Knjižničarka Mirna Scheibl i učenici 5.a su kroz raznolike društvene igre, poput strategijskih igara, igara riječi i natjecateljskih igara proveli slobodni sat u knjižnici. Igranje igara potaknulo je učenike na timski rad, kreativnost te razvoj kritičkog razmišljanja. Ovaj pristup omogućio je učenicima da se opuste i uživaju u igri dok istovremeno razvijaju važne vještine.
Psihologinja Sandra Vrbešić i student psihologije na praksi Nikola Brkić također su se pridružili obilježavanju ovog posebnog dana s Bis3ćima. Kroz raznovrsne društvene igre, poput igara koje potiču empatiju, suradnju i rješavanje problema, omogućili su učenicima da razvijaju socijalne vještine i jačaju svoje samopouzdanje. Učenicima je svakako najdraže bilo igrati Monopoly i natjecati se u tome tko će na kraju iz igre izići najbogatiji.
Jedan sat TZK-a učenici 7.a razreda zajedno s učiteljicom Tatjanom Kolarić posvetili su društvenim igrama.
Neke od najvećih dobrobiti igranja društvenih igara su:
1. Kvalitetno provođenje vremena: društvene igre omogućuju obiteljima da zajedno provode kvalitetno vrijeme, što je bolja alternativa ekranima.
2. Povezanost obitelji: igranje društvenih igara potiče bliskost i povjerenje među članovima obitelji, stvarajući snažne veze i uspomene.
3. Razvoj vještina: društvene igre potiču razvoj govorno-jezičnih, kognitivnih, motoričkih i socijalnih vještina kod djece.
4. Učenje životnih lekcija: djeca kroz igru uče o emocijama, prihvaćanju pobjeda i poraza te razvijaju kreativnost i maštu.
5. Smanjenje stresa: igranje društvenih igara opušta i smanjuje stres, pružajući obitelji smijeh i zajedništvo.
6. Važne poruke o životu: društvene igre uče djecu o posljedicama njihovih postupaka te ih uče prihvatiti neizvjesnosti i poraze kao dijelove igre i života.
Obilježavanje Dana društvenih igara u školi nije samo prilika za zabavu, već i vrijedan doprinos učeničkom razvoju. Kroz suradnju, strategiju i emocionalnu povezanost koje društvene igre potiču, učenici su imali priliku ne samo uživati u igri, već i učiti važne životne lekcije koje će im koristiti u budućnosti.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Dnevni tisak |
Obrazovanje |