2022-04-11 14:51:27

11. travnja - Dan društvenih igara

Učenici putnici A- smjene zajedno sa knjižničarkom Mirnom Scheibl i psihologinjom Sandrom Vrbešić  uz igru  u međusmjeni obilježili su  Dan društvenih igara. Ovaj dan obilježava se od 2013. godine. Igra općenito ima jako velik utjecaj na učenje i razvoj djece. U novije vrijeme ima jako puno novih društvenih igara. Tako su društvene igre poput Una, Monopolya, Čovječe ne ljuti se, Rizika ili Jamba zamijenile sasvim nove kao što su: Catan, Alias, Pictionary i sl. Velik broj ovih igara učenici su imali priliku odigrati i odlučiti se koja im je najdraža.

Svi znamo kako djeca najbolje uče kroz igru i igranje. Igranjem društvenih igara kod djece razvijamo jako puno stvari :

KRITIČKO MIŠLJENJE ( kada se dijete u igti nađe pred nekim problemom pokušat će ga riješiti. U početku će mu u tome pomagati suigrači, a kasnije će te probleme rješavati sam. Stručnjaci kažu kako ovakave situacije uče dijete kako i u stvarnom životu rješavati problem, a i pomažu i povećavaju djetetov IQ).

SAMOSTALNOST (Djeca shvaćaju da u igri djeluju samostalno i ne trebaju opravdati svoj potez. Kasnije u životu, lakše će se suočavati s problemima i rješavanju problema).

TIMSKI RAD ( Ukoliko igraju društvene igre u kojima se igrači grupiraju u timove, djeca će jako brzo shvatiti kako je suradnja jako bitna).

POBJEDA/ SUDJELOVANJE ( Kroz društvene igre se jako brzo nauči što je uistinu bitno u samom procesu igranja, je li to pobjeda ili samo sudjelovanje).

Naši učenici su se danas zabavili jedan školski sat igranjem društvenih igara uz druženje, zabavu i smijeh 45  minuta im je brzo prošlo.


Osnovna škola Ante Starčevića Viljevo