2021-05-24 13:27:01 Knjižnični odgoj i obrazovanje – Tema: Organizacija i poslovanje školske knjižnice U srijedu 12. svibnja, školsku knjižnicu posjetili su učenici 5. a razreda i naučili o poslovanju školske knjižnice te o organizaciji rada u knjižnici, a sve kako bi se i oni sami mogli samostalno služiti školskom knjižnicom i pronalaziti potrebnu knjižničnu građu.
Na koji način? Učenici su pogledali prezentaciju te naučili što je to signatura, koji su njeni dijelovi i na koji se način zatim slažu, ali i pronalaze knjige na polici. Upoznali su se s dva klasifikacijska sustava u knjižnici – dobnom te univerzalnom decimalnom klasifikacijom, a zatim rješavali zanimljive zadatke. Učenici su u grupama dobili male naslovnice knjiga, na čijim su poleđinama morali u grupama napisati ispravne signature te s obzirom na signature, knjige abecedno posložiti po virtualnim policama s oznakama M (knjige za najmlađe), D (knjige za djecu) i O (knjige za omladinu). Zatim su izvlačili signaturne oznake knjiga koje su mogli pronaći u svojoj školskoj knjižnici, a to su kroz individualni rad i vodstvo školske knjižničarke i učinili. Sada će učenici zasigurno lakše pronalaziti svoje lektire i naslove za slobodno čitanje te razumijeti oznake koje pronalaze u online katalozima školske te drugih knjižnica. |
Osnovna škola Bakar |