2021-05-28 13:46:27

Na satu Engleskog jezika

Dragi naši budući petaši, dragi roditelji,

donosimo vam zanimljivosti s nastave ­­­­Engleskog jezika.

 

 

Za početak upoznajte vašu buduću učiteljicu/učitelja prof. Nelu Kljun Sabovljev, koja će vam se kratko predstaviti kroz njezin pogled na predmet koji poučava.

Učenje novog jezika nalikuje traganju za skrivenim blagom.

Može ti se činiti da se satima mučiš bez ikakvog rezultata, ali svakim si korakom bliže cilju. Uz marljiv rad i upornost, sigurno ćeš naći svoje blago.

 

Proveli smo jedan sat s učiteljicom Nelom i učenicima 5.a razreda.

Učenici su sat započeli kratkim aktiviranjem znanja ponavljanjem i odgovaranjem na postavljeno pitanje Koliko je sada sati? uz pomicanje kazaljki sata.

Otvorili su svoje udžbenike i učiteljica ih je uvela u novu nastavnu jedinicu koja će govoriti o Školi u prirodi te aktivnostima koje se ondje provode.

Predstavljaju se i uče novi pojmovi o školi u prirodi i aktivnostima poput orijentacije, učenja o šumskom bilju, slobodnom penjanju, izgradnji skloništa i drugom, istovremeno objašnjavajući njihovo značenje na hrvatskom i engleskom jeziku.

Uslijedilo je ponavljanje pravilnog izgovora novih naučenih pojmova na način da učiteljica pravilno izgovara riječ, a učenici ponavljaju za njom. Nakon toga, učiteljica izgovara pojam na hrvatskom jeziku, a učenici aktivacijom znanja moraju reći naučenu englesku riječ za taj pojam.

Na jednak su se način naučili i novi predmeti koji se susreću u školi u prirodi, a koje su povezane s aktivnostima. Na taj su način učenici naučili, uvježbali izgovor i povezali s hrvatskim riječima pojmove kao što su kanu, uže, komas, veslo i drugo.

Uslijedila je za učenike zabavna aktivnost prilikom čega je učiteljica pripremila fotografije naučenih pojmova, a učenici su morali prvo ispravno izgovoriti ponuđenu napisanu riječ te su time dobili „prolaz“ da istu pridruže fotografiji na ploči.

U drugom dijelu zadatka učenici su pažljivo slušali učiteljicu koja je objašnjavala i na engleskom jeziku govorila o pojmovima, a oni su zatim morali prepoznati o kojem se pojmu radi. Predmete su nastojali povezati s aktivnostima koristeći pune rečenice, a učiteljica je pritom po potrebi ispravljala njihove izgovore i naglašavala izgovor novih riječi. Nakon slušanja i govorenja, uslijedila je i aktivnost pisanja te su se učenici u radnim listićima također okušali u korištenju pojmova škole u prirodi.

Završetak nastavnog sata bio je posvećen radom u malim grupama. Učiteljica je pročitala pismo djevojčice koja je boravila u školi u prirodi, a učenici su pratili koje je aktivnosti spomenula. Zatim su rješavali zadatke te navodili točno vrijeme aktivnosti, prisjećajući se na koji se način navode vrijeme koje su uvježbali na početku ovog aktivnog i sadržajnog nastavnog sata.

 

Pitali smo učenike kako im se inače sviđa nastava Engleskog jezika, kakav im je bio sat kojem smo prisustvovali te što misle o svojoj učiteljici. Pročitajte što su nam odgovorili Emma, Ana, Mihael, Lejla, Carla i Vedran.

Emma Patila: Engleski je moj najdraži predmet i volim ga. Naša učiteljica je jako dobra, brižna, šaljiva… Danas mi je na satu bilo baš lijepo.

Ana Mutnjaković: Volim satove engleskog jer su zabavni i edukativni. Današnji sat je bio zabavan i naučili smo o školi u prirodi. Volim učiteljicu jer je zabavna i draga.

Mihael Gajski: Lijepo mi je. Puno učimo na zabavan način. Volim engleski.

Lejla Kokora: Engleski jezik je jako zanimljiv. Moja teacher je jako draga i pametna. Danas sam naučila puno toga i bilo mi je jako zanimljivo.

Carla Mihić: Nastava Engleskog jezika je jako zabavna i naučimo puno toga. Moja učiteljica je jako zabavna i smiješna. Danas mi se dopalo kada smo ponavljali vrijeme na satu i učili nove riječi.

Vedran Rak: Meni se današnji sat vrlo svidio jer smo puno toga naučili. Meni se inače engleski jako sviđa. Naša učiteljica je odlična jer nas puno toga nauči.


Osnovna škola Bakar