Tijekom travnja učenici trećeg razreda dobili su nov, zanimljiv lektirni zadatak, prikazati lektiru na papirnoj vrećici. Drugačiji pristup interpretaciji lektirnog djela kod učenika je pobudio znatiželju, a na kraju su izrazili želju da još koji put obrade lektiru na ovaj način i da prazne stranice i dno vrećice ispune nekim novim predmetima.
Lektira koju su čitali bila je Dnevnik Pauline P., autorice Sanje Polak.
Učenicima najzanimljiviji dio bio je unutarnji sadržaj vrećice u koji su stavili pet predmeta koje povezuju sa knjigom. Tako su se u vrećicama našli lutkice-likovi iz priče, psići, kaputić, kupaći kostim, sandale, Paulinini crteži, ukosnice, školski pribor i ono najvažnije, dnevnik zabilješki u koji je Paulina marljivo zapisivala svoje dogodovštine. Tijekom prezentacije rada učenici su iz vrećice izvlačili predmete koje su u nju stavili i objašnjavali razlog zbog kojeg baš taj predmet zaslužuje svoje mjesto u njihovoj priči, a naravno, ima veze s pročitanom knjigom.
U isto vrijeme sa gotovo jednakim zadacima, učenici 4. razreda interpretirali su dječji roman Heidi, Johane Spyri.
Osim same znatiželje ovakav način interpretacije lektire u učenicima je pobudio maštu, upornost, inovativnost i ljubav prema čitanju.
I ovog puta, na satu je bila s nama uvijek draga nam gošća, knjižničarka Marija koja dolazi na PŠ Kukuljanovo jednom mjesečno a djeca joj se jako vesele i s nestrpljenjem ju ponovo očekuju.
Tekst: Maja Vičević