2024-06-09 08:27:02 OSVRT NA STRUKTURIRANI TEČAJ: MINDFULNESS FOR TEACHERS: A HANDS-ON APPROACH Učiteljica Gordana Kovačević je u sklopu Erasmus+ projekta sudjelovala na strukturiranom tečaju u Berlinu (Njemačka) od 22. travnja do 27. travnja 2024. godine. Naziv tečaja je Mindfulness for Teachers: a Hands-on Approach (Mindfulness za učitelje: praktičan pristup). U organizaciji Europass Teacher Academy na tečaju je sudjelovao 21 polaznik iz Francuske, Poljske, Cipra, Grčke, Španjolske, Slovačke, Francuske Gvajane, Norveške i Hrvatske. Ishodi učenja: Usvajanje novih tehnika za rad s učenicima u svrhu vježbanja emocionalne kontrole. Osnaživanja pojedinaca za prevladavanje svakodnevnog stresa. Upoznavanje s tehnikama usmjerenim: na jačanje samokontrole i pažnje za uspješnije učenje. Korištenje inovativnih tehnika za osnaživanje nastavnika u radu s učenicima. Razmjena iskustava i primjera dobre prakse. Mindfulnes – riječ je o usredotočenoj svjesnosti i predstavlja znanstveno utemeljenu metodu meditacije koja služi za održavanje stanja psihološke dobrobiti posebno kada su u pitanju depresivna i anksiozna raspoloženja. Osim novih spoznaja i znanja ovakvi Erasmus projekti omogućuju upoznavanje kolega iz različitih zemalja, razmjenu iskustava i primjera dobre prakse. Polaznici su na tečaju imali različite aktivnosti, grupne vježbe i radionice, samostalne vježbe kao temelj za integraciju Mindfulnessa u učionicu, vježbe usmjerene pažnje. Važan element je i kulturna aktivnost. Posebno iskustvo i doživljaj je upoznavanje s kulturom i znamenitostima grada domaćina - Berlinom. Za Berlin doista možemo reći da je prijestolnica kulture. Gordana Kovačević, mag.prim.educ.
|
Osnovna škola Bakar |