2020-05-07 12:37:19 ORGANIZACIJA NASTAVE ZA UČENIKE KOJI DOLAZE U ŠKOLU 11.5.2020. Kako bi se osigurao što manji protok i doticaj učenika, razredni odjeli neće početi s nastavom u isto vrijeme. Učenici će imati različite školske odmore. Nastava u školi će se organizirati u okviru 16 sati tjedno, dnevno 3 do 4 sata redovne nastave po rasporedu koji će učenicima dostaviti razrednici. Sati po danima:
Ponedjeljak: 3 sata (završetak nastave u 10,55) Utorak: 4 sata (završetak nastave u 11.45) Srijeda: 3 sata (završetak nastave u 10.55) Četvrtak: 3 sata (završetak nastave u 10.55) Petak: 3 sata (završetak nastave u 10.55) MARENDA ZA 1. RAZRED: 9.50
Ponedjeljak: 4 sata (završetak u 11.30) Utorak: 3 sata (završetak u 10.40) Srijeda: 3 sata (završetak u 10.40) Četvrtak: 3 sata (završetak u 10.40) Petak: 3 sata (završetak u 10.40) MARENDA ZA 2. RAZRED: 9.35 Rad produženog boravka započinje svaki dan nakon redovne nastave učenika i traje do 16.30 sati. Učenici će marendu i ručak (produženi boravak) primati u učionici. Prvi dan nastave u školi započet će učitelji uputama učenicima kako se ponašati, prati ruke, održavati fizički razmak i sl. Predmeti koje izvode predmetni učitelji (Engleski jezik, Vjeronauk, Talijanski jezik) i dalje izvode u nastavi na daljinu. Međutim, materijale i zadaće koje pripremaju i drugi učitelji (Vjeronauk, Strani jezik) učenicima koji dolaze na nastavu u školu predaju učitelji razredne nastave, iako su ih pripremili drugi učitelji. Materijali i zadaci više ne šalju roditeljima za one učenike koji su na nastavi u školi. Škola će osigurati u skladu s mogućnostima, predviđene uvjete kako bi dijete moglo pohađati nastavu i produženi boravak pri čemu će se učenik trebati pridržavati svih propisanih epidemioloških mjera koje se odnose na boravak djeteta u školi. Roditelji/skrbnici dovode i odvode djecu u školu tako da, ako je ikako moguće, ne ulaze u ustanovu osim u krajnjoj nuždi, već dolaze do ulaza pri čemu zadržavaju distancu od najmanje 2 metra u odnosno na druge roditelje/skrbnike i djecu. Učenik dolazi i odlazi iz škole sa školskom torbom te svoju opremu i pribor ne dijeli s drugim učenicama. Kada je god moguće, u pratnji pojedinog djeteta uvijek je ista osoba ili se izmjenjuju dvije odrasle osobe. Kada god je moguće, u pratnji djeteta treba biti odrasla osoba koja živi u istom kućanstvu s djetetom te upravo ona osoba koja je, u odnosu na druge osobe koje bi mogle dovoditi i odvoditi dijete, uključena u takav tip dnevnih aktivnosti da je njena mogućnost zaraze s COVID-19 najmanja. Djecu i roditelje pred ulaznim vratima dočekuju učitelji. Djeca sama ulaze u zgradu škole. Roditelji se ne okupljaju na ulazu. Dijete ulazi u školu tako da obuva papuče, skida jaknu te pere ruke sapunom i vodom prije ulaska u učionicu. Roditelji/skrbnici ne smiju dovoditi niti odvode djecu iz ustanova niti ulaziti u vanjske prostore (dvorište, vrt, igralište) i unutarnje prostore ustanove ako imaju povišenu tjelesnu temperaturu, respiratorne simptome poput kašlja i kratkog daha ili koji su pod rizikom da su mogli biti u kontaktu s osobama pozitivnim na COVID-19 ili su pod sumnjom da bi mogli biti zaraženi s COVID-19 a pogotovo ako su u samoizolaciji jer tada ne smiju izlaziti iz kuće. Djeca koja imaju povišenu tjelesnu temperaturu, respiratorne simptome poput kašlja i kratkog daha ili koji su pod rizikom da su mogli biti u kontaktu s osobama pozitivnim na COVID-19 (primjerice u kućanstvu ili u ustanovi) ili su pod sumnjom da bi mogli biti zaražena s COVID-19 ostaju kod kuće te ih roditelji/skrbnici ne smiju dovoditi u ustanove. Na ulazu u školu postavljeni su dozatori s dezinficijensom za dezinfekciju ruku djece školske dobi i odraslih s uputom za korištenje. Djeca ne nose zaštitne maske. Roditelji/skrbnici imaju obavezu izmjeriti tjelesnu temperaturu djetetu svaki dan prije dolaska u ustanovu, te u slučaju povišene tjelesne temperature ne smiju dovoditi dijete u ustanovu već se javljaju telefonom v.d. ravnateljice i izabranom pedijatru/liječniku obiteljske medicine radi odluke o testiranju i liječenju djeteta. Ako djeca razviju simptome COVID infekcije tijekom boravka u ustanovi, učitelji odmah obavještavaju roditelje, koji u najkraćem roku moraju doći po dijete. Djeca sa znakovima drugih zaraznih bolesti također ne dolaze u ustanovu. Djecu treba poticati da održavaju distancu (fizičku udaljenost) od druge djece i odraslih, primjereno razvojnoj dobi. Djecu treba poticati da ne dodiruju usta, nos, oči i lice kao i da ne stavljaju ruke i predmete u usta, primjereno razvojnoj dobi. Djecu treba poticati da redovito i pravilno peru ruke prije ulaska u svoju učionicu, prije i nakon pripreme hrane, prije jela, nakon korištenja toaleta, nakon dolaska izvana, nakon čišćenja nosa, uvijek kada ruke izgledaju prljavo. Za pranje ruku treba koristiti tekuću vodu i sapun. Djecu treba poticati da kada kašlju i kišu prekriju usta i nos laktom ili papirnatom maramicom koju poslije treba odbaciti u koš za otpad s poklopcem te oprati ruke. Poželjno je da svako dijete/učenik samo postupa sa svojom odjećom i obućom, školskim priborom, torbama, knjigama, no ako nije u mogućnosti, učitelji nakon dodirivanja odjeće i obuće, školskog pribora, torbi, knjiga trebaju poslije toga dezinficirati ruke. Nije preporučljivo da roditelji ulaze u prostor škole pa se informacije i roditeljski sastanci mogu obaviti telefonskim putem ili videopozivom. U ime učitelja, stručnih suradnika i djelatnika zahvaljujem vam na izvrsnoj suradnji i velikom angažmanu u nastavi na daljinu te, vjerujem da ćemo, kao i do sada, na korist vaše djece uspješno odgovoriti novim izazovima koji su pred nama.
v.d. ravnateljice: Smiljana Vale
|
Osnovna škola Barban |