2022-09-25 10:05:32

Ostvarena peta mobilnost u okviru Erasmus+ K1 projekta OŠ Bedekovčina, ''Abeceda znanosti“ (29. 8. 2022. – 3. 9. 2022., Atena, Grčka)

          U sklopu Erasmus + KA 1 projekta naše škole ''Abeceda znanost'', vjeroučiteljica Marica Celjak sudjelovala je od 29. 8. do 3. 9. 2022. u Ateni, Grčka, na tečaju: ''ΒΥO-STEAM – Build Your Own STEM - STEAM based in differentiated learning paths. Multidisciplinary Sustainability STEAM applications.''

Više pod "opširnije".

 

Marica Celjak, vjeroučiteljica''

''Putovanje unaprjeđivanja osobnih kompetencija koje traje svih ovih godina, a u svrhu poboljšanja kvalitete i učinkovitosti obrazovnog procesa, ove je godine nakon mnogih on-line edukacija  imalo svoj vrhunac na samom kraju školske godine kada sam sudjelovala na tečaju ''ΒΥO-STEAM – Build Your Own STEM - STEAM based in differentiated learning paths. ​ Multidisciplinary Sustainability STEAM applications.''

Tijekom pet dana, zajedno s profesorima matematike, engleskog jezika, geografije, informatike i profesorom predmeta koji se naziva Briga o životinjama, sudjelovala sam na vrlo intenzivnom tečaju tijekom kojeg je voditelj Dr. Petros Georgiakakis, na vrlo motivirajući način, ponudio praktične i kreativne načine za poticanje nastavnika i učenika da sanjaju, dizajniraju, grade, eksperimentiraju, uče i izmišljaju dok uranjaju u sebe u znanosti, tehnologiji, inženjerstvu, umjetnosti i matematici (STEAM).

Učio nas je putem praktične vježbe o tome kako implementirati učenje temeljeno na ispitivanju, kako dizajnirati i uključiti znanstvenu metodu u planiranje nastave.

Pokazao je svojim primjerom kako motivirati učenike i nastavnike na istraživanje u nastavi: ukazao je na mogućnosti mnogih novih aplikacija koje uključuju učenike u produktivan timski rad i omogućuju više točnih odgovora i ''reframing'' neuspjeha kao nužan dio učenja.

Prezentirao je inovativnije načine korištenja Web2.0 & Web3.0 aplikacija i alata u svakodnevnim nastavnim aktivnostima. Podijelili smo iskustva o korištenju digitalnog pripovijedanje pomoću videa. Prošli smo osnove 3D printanja i korištenje 3D printera u suvremenim okruženjima za učenje. Provodili smo pokuse koji, osim na satovima kemije, mogu biti korišteni i kao poticaj za pisanje eseja.

Uza sve to imali smo i organiziranu ''potragu za blagom'' pomoću aplikacije: ''Actionbound'' starim gradom Atene, Plaka, Thisseio, drevna atenska Agora, muzej Akropole ili brdo Akropole.

Na kraju smo svoje znanje provjerili putem digitalnog kviza u aplikaciji ''Blooket'' putem koje smo učili i poduzetničke vještine tako da je ova aplikacija izvrsna i kao poticaj za razvijanje financijske pismenosti kod učenika.

Vjerujem da ću naučeno uspješno koristiti u nastavnoj praksi, ali i prenijeti kolegicama i kolegama, kako u školi, tako i šire kako bi benefiti bili višestruki.


Osnovna škola Bedekovčina