"Dok ne cijenite sebe, nećete cijeniti ni svoje vrijeme. Dok ne cijenite svoje vrijeme, nećete ništa učiniti s njim."
M. Scott Peck : Citati o vremenu
Eko panoi ožujak
Sve eko panoe možete pogledati klikom na OVDJE
PRVI SVJETSKI RAT
Globalnoj inicijativi Happy pridružili su se i učenici naše školi filmom izrađenim na satu informatike.
Film izradile Ana Guja i Sofija Ritta Bojčić
JUTARNJA SMJENA
VELIKI ODMOR 10.25 – 10.45
POSLIJEPODNEVNA SMJENA
VELIKI ODMOR 16.25 – 16.45
|
Dana 17. lipnja 2023. godine učenici šestih razreda i njihovi razrednici (Marin Nerlović, Marina Veić, Danica Ćubić i Petar Perić te pedagoginja pripravnica Matea Carev) bili su na jednodnevnom izletu u Stonu i Makarskoj. Okupili su se ispred škole u Kaštel Novom u 7:15 sati te u 7:30 sati krenuli organiziranim prijevozom - autobusom prema destinaciji...
Prije dolaska u Ston, učenici su imali kratku pauzu za fotografiranje na Pelješkom mostu. U 11:30 sati učenici su stigli u naselje Mali Ston gdje su, nakon šetnje i razgledavanja, imali kratku pauzu. Nakon toga su stigli u Ston – gradić koji je poznat po proizvodnji soli, uzgoju kamenica i zidinama dugim 5,5 km. Posjetili su solanu Ston koja je najstarija solana u Europi, a moguće i na svijetu te su se, uz stručno vodstvo, upoznali s tradicionalnim načinom proizvodnje soli. Nakon kratke pauze, uputili su se prema stonskim zidinama na čijem vrhu su mogli uživati u prekrasnom pogledu na cijeli Ston.
Zatim se krenulo prema Makarskoj. Kad su stigli u Makarsku, učenici su se upoznali s najvažnijim gradskim znamenitostima uz stručno vodstvo (Konkatedrala sv. Marka, Kačićev trg, spomenik Andriji Kačiću-Miošiću, spomenik turistu...). Nakon razgledavanja, otišli su na gradsku plažu gdje su se kupali i zabavljali do polaska kući. Na povratku kući zaustavili su se u svetištu Vepric u neposrednoj blizini Makarske. Nakon kratke molitve i fotografiranja, uputili su se kući. Učenici su se vratili u Kaštela u 20:15 sati.
Izlet je protekao u najboljem redu, uz veselu atmosferu, druženje i igru. Vrijedno je napomenuti da su učenici svojim ponašanjem u potpunosti opravdali povjerenje svojih razrednika.