preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bijaći

Login

"Dok ne cijenite sebe, nećete cijeniti ni svoje vrijeme. Dok ne cijenite svoje vrijeme, nećete ništa učiniti s njim."
M. Scott Peck
: Citati o vremenu

SafetyNet - Bitka za sigurnost

Eko - panoi

Eko panoi ožujak

 

Sve eko panoe možete pogledati klikom na OVDJE

PRVI SVJETSKI RAT

Globalnoj inicijativi Happy pridružili su se i učenici naše školi filmom izrađenim na satu informatike.

Film izradile Ana Guja i Sofija Ritta Bojčić

Anketa
Koliko vremena provodite na internetu dnevno








Raspored odvijanja nastava

JUTARNJA SMJENA

  1. 8.00 – 8.45  
  2. 8.50 – 9.35  
  3. 9.40 – 10.25

VELIKI ODMOR 10.25 – 10.45  

  1. 10.45 – 11.30  
  2. 11.35 – 12.20
  3. 12.25 – 13.10 

POSLIJEPODNEVNA SMJENA

  1. 14.00 – 14.45
  2. 14.50 – 15.35
  3. 15.40 – 16.25

VELIKI ODMOR 16.25 – 16.45

  1. 16.45 – 17.30
  2. 17.35 – 18.20
  3. 18.25 – 19.10
Radovi učenika

Školski list Kapljice

Kapljice 2022

Kapljice 2022

Kapljice 2022

Kapljice 2021

Kapljice 2019.

Kapljice 2018.

kapljice 2015/2016

Kliknite na naslovnicu da biste prelistali časopis

Vremenik II. polugodište 2018./.2019.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 6. 2011.

Ukupno: 783424
Ovaj mjesec: 5953
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Radionica Novac i odgovorna potrošnja
Autor: Administrator , 25. 3. 2024.

Učenici 7.b razreda, prema planiranom Kurikulumu iz Matematike, upoznali su se s temom novca i odgovorne potrošnje povodom Svjetskog i Europskog tjedna novca (18. – 22. 3. 2024.).

Kako bi se mladi suočili sa svijetom u kojem je trošenje važnije od štednje, važno je razvijati financijsku pismenost već u osnovnoj školi. Misaoni je to proces koji koristimo prilikom donošenja odluka u vezi novca. Financijska pismenost obuhvaća osnovna financijska znanja, stavove i ponašanja koji su potrebni za donošenje ispravnih financijskih odluka.

Uz pomoć digitalnog obrazovnog materijala opisana je povijest upotrebe novca i eura kao hrvatske i europske novčane jedinice. Spomenuta je u kuna, novčana jedinica koja od 1.1.2024. više nije u upotrebi.


Definirani su i obrađeni pojmovi potrošnja i potrošač, potreba i želja, konzumerizam i odgovorna potrošnja, a učenici su trebali izdvojiti svoje potrebe i želje te nacrtati vlastiti novac. Cilj aktivnosti provedenih na satu bio je potaknuti učenike na razmišljanje o tome što im stvarno treba i što je potreba, a što želja te ih osvijestiti kako treba biti odgovoran potrošač. Učenici su sastavili svoj popis potreba i želja, a uz pomoć aplikacije Mentimeter izrađeni su oblaci riječi s njihovim željama i potrebama.

Na kraju sata učenici su dobili kreativan zadatak da izrade svoj primjerak kovanice ili novčanice uz pitanja: Tko/što bi krasilo tvoju kovanicu/novčanicu? Zašto? Koju bi vrijednost imala? Pokazali su svoju kreativnost, pa su se tako na novčanicama i kovanicama pronašli razni motivi, od mrkog medvjeda koji podsjeća na kovanicu od 5 kn, preko stabala kao simbola šuma koje bi trebali čuvati, motiva omiljenih gradova koje žele posjetiti, raznih omiljenih jela, pa sve do neizostavnog Hajduka.

Učenici su usvojili neke od osnovnih pojmova financijske pismenosti, svidjele su im se aktivnosti, a posebno kada su svoje potrebe i želje vidjeli u oblacima riječi. Zanimljivo je bilo primijetiti da se prve asocijacije na pojam novac vežu uz trošenje, a jako rijetko uz štednju. Na satovima Matematike će se nastaviti provoditi aktivnosti vezane za financijsku pismenost.

 

Dijana Runjić

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju