2016-09-01 18:10:00

Rad s darovitim učenicima

Početak nove školske godine obilježen je stručnim usavršavanjem učitelja. U četvrtak, 1. rujna 2016. godine održano je predavanje na temu: Rad s darovitim učenicima. Posredstvom AZOO, a u sklopu internog stručnog usavršavanja, predavanje je održala Grozdana Matanović, psihologinja  OŠ Dobri iz Splita...

Prepoznavanje, identifikacija, oblici i metode rada, mogućnosti i ograničenja u radu te zakonski okvir djelovanja u radu s darovitima ključni su pojmovi o kojima su učitelji  razgovarali iznoseći osobna iskustva, primjere dobre prakse te rezultate postojećih anketa i istraživanja vezanih uz  problematiku darovitih.  Naglasak je stavljen na slijedeće:

Prepoznavanje i identifikacija nadarenih učenika odvija se najčešće tijekom osnovnoškolskog obrazovanja.
Na osnovi uočavanja i procjenjivanja osobina darovitih učenika stručni tim škole utvrđuje darovitost za pojedino područje. (NN br. 59/1990., članak 4.)
Program za nadarene učenike razlikuje se od redovitih školskih programa po sadržaju, oblicima i metodama rada. 
Ocjene učenika nisu uvijek rezultat natprosječnih sposobnosti. Daroviti učenici nisu nužno odlikaši.

Sustavni rad na identifikaciji i poticanju darovitih kroz kontinuirano stručno osposobljavanje i dodatne (nove) oblike rada zauzima važno mjesto u  strateškom planiranju rada Škole i sastavni je dio Razvojnog plana rada.   


Osnovna škola "Bijaći" Kaštel-Novi