2021-02-11 15:31:30 Otkrij tajnu za budućnost sjajnu S ciljem poticanja na čitanje te interesa naspram lektirnih naslova učenici 4.a razreda su sa svojom učiteljicom Katarinom Katičin i našom školskom knjižničarkom Antoniom Bunja sudjelovali u projektu "Otkrij tajnu za budućnost sjajnu".
Prenosimo u cijelosti tekst učiteljice Katarine Katičin: S ciljem poticanja na čitanje te interesa naspram lektirnih naslova kroz suradnju s našom školskom knjižničarkom i svojim "novim 4.a razredom" (od 18.01.) odlučila sam pokrenuti projekt koji me zaintrigirao svojim temama još prije nekoliko mjeseci kad sam otvorila e - mail Školske knjige. Najprije sam kontaktirala našu knjižničarku koja se rado odazvala i dogovorile smo se da zajedno s djecom izradimo kutak za čitanje koji bi kasnije poslužio i ostalim razredima da ga koriste pri obradi svojih lektira ili ostalih aktivnosti vezanih za čitanje i književnost općenito. Izloživši ideju u mome 4.a razredu većina djece se s veseljem uključila u projektne aktivnosti. Kao inspiracija nam je poslužio jedan od naših najznačajnijih pjesnika i književnika, Gustav Krklec i njegova višestruko nagrađivana knjiga "Majmun i naočale", a najviše smo se fokusirali na fantastične Telegrafske basne koje su učenicima poslužile kao inspiracija za njihove raznovrsne aktivnosti koje su kasnije rezultirale različitim uradcima. Učenici su ponajprije čitali, radili sadržajnu analizu i ilustrirali basne (pjesmice). Na sljedećem satu smo izradili razredni plakat nakon što smo prikupili najvažnije podatke o pjesniku i sakupili prigodne fotografije vezane za lektiru i njima upotpunili plakat. Sljedeći zadatak je bio da učenici nauče izražajno interpretirati izabrane basne (pjesme) i najhrabriji od njih nauče i "repati" pjesme u čemu su na kraju i uspjeli što je u konačnici svima bilo vrlo zanimljivo i zabavno. Štoviše, na taj način djeca su se uvježbavala i navikavala na javni nastup što im u ovim specifičnim vremenima definitivno nedostaje. Na kraju našega projekta napravili smo mali kutak za čitanje u kojem su učenici demonstrirali sve što su prethodno naučili na prijašnjim satovima. Dakle, čitali su, pjevali ( repali ), izložili svoje ilustacije na školskom panou i fotografirali se svi zajedno na kraju. Sve ovo prikazali smo u kratkom filmu koji prati tijek projekta od početka do kraja. |
Osnovna škola Biograd |