2023-04-26 18:34:23 RASTIMO ZAJEDNO Naša škola po prvi put je prijavila Erasmus + projekt, koji joj je potom i odobren. Erasmus+ je više od 30 godina vodeći program Europske unije za obrazovanje, osposobljavanje, mlade i sport. Opći je cilj programa cjeloživotnim učenjem podupirati obrazovni, profesionalni i osobni razvoj ljudi u području obrazovanja, osposobljavanja, mladih i sporta u Europi i šire, što doprinosi održivom rastu, kvaliteti radnih mjesta, socijalnoj koheziji, poticanju inovacija te jačanju europskog identiteta i aktivnoga građanstva. Projekt u okviru programa ERASMUS+ Ključna aktivnost 1 u području odgoja i općeg obrazovanja Trajanje: 1.4.2023. – 30.9.2024. godine Naziv: Rastimo zajedno Broj projekta 2022-2-HR01-KA122-SCH-000096764, OID: E10305178 Projekt predviđa jednokratne mobilnosti ravnateljice, stručne službe te nastavnika po principu promatranja rada-Job shadowing-a kod sljedećih partnera domaćina: 1. Ymmerstan koulu, Espoo, Finland, 2. Muratpaşa Bilim ve Sanat Merkezi, Antalya, Turkiye. Ciljevi projekta: 1.Unaprjeđenje kompetencija učitelja za rad s učenicima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama Zbog sve intenzivnijih poteškoća i raznovrsnijih potreba učenika, kao i potrebe osmišljavanja zanimljivije nastave za potencijalno darovite učenike javlja se težnja za poboljšanjem rada s ovim skupinama učenika što se želi ostvariti unaprjeđenjem kompetencija nastavnika. Učitelji će promatranjem rada drugih stručnjaka upoznat se s novim mogućnostima i pristupima u radu s učenicima s posebnim potrebama. Steći će uvid u nove metode poučavanja i nastavne aktivnosti usmjerene na potrebe učenika. Upoznat će se s mogućnostima primjene tehnologije, kao i nastavnim pomagalima koja se koriste radi olakšavanja nastavnog procesa, poticanja rada i ostvarivanja boljih rezultata. Moći će usporediti načine rada u našoj školi sa školama partnerima te na temelju toga planirati potrebna unaprjeđenja. Ovime će steći uvid u druge perspektive u obrazovanju i razvijati međunarodnu suradnju. Stečena znanja će prenijeti drugim kolegama u školi kako bi svi učenici imali koristi. 2. Uvođenje inkluzivnog volontiranja Učitelji su primijetili kako učenici s posebnim potrebama i oni u nepovoljnom socijalnom položaju, nerijetko imaju sniženo samopouzdanje, slabije razvijene socijalne vještine te manje prilika za ostvarivanje primjerenih vršnjačkih odnosa. Slabije su uključeni u školske aktivnosti. Inkluzivnim volontiranjem poticat će se razvoj prilika za socijalno uključivanje, a time i ostvarivanja kvalitetnijih vršnjačkih odnosa te jačanja vlastitih vještina. Zajedničkim sudjelovanjem u volontiranju razvijat će se empatija kod ostalih učenika u školi. Job shadowingom učitelji će steći znanja potrebna za provođenje inkluzivnog volontiranja, usvojiti načine poticanja učenika na uključivanje u takve aktivnosti, stvaranja kvalitetne grupne kohezije te primjere područja volonterskog angažmana. Učitelji će dijeliti dobre prakse s kolegama te surađivati putem eTwinning projekata čime se doprinosi zadovoljenju potrebe razvijanja i jačanja europske dimenzije škole.
|
Osnovna škola "Blatine-Škrape" Split |