2021-12-17 18:45:46

Tragovi koje ostavljamo kao dionici hrvatskoga odgojno-obrazovnog sustava

Učiteljice razredne nastave Maja Solina i Vesna Petrušić sudjelovale su u radu stručno-znanstvenog skupa Jesenska škola Hrvatskoga pedagoško-književnog zbora održanog u Opatiji od 13. do 15. prosinca 2021. godine

 

 

Hrvatski pedagoško-književni zbor u suradnji s Agencijom za odgoj i obrazovanje, Učiteljskim fakultetom Sveučilišta u Zagrebu i Nacionalnim centrom za vanjsko vrednovanje obrazovanja organizirao je Jesensku školu Hrvatskoga pedagoško-književnoga zbora. Na skupu je svečano obilježeno i 150 godina djelovanja HPKZ-a.

Tema skupa bila je Tragovi koje ostavljamo kao dionici hrvatskoga odgojno-obrazovnog sustava. Plenarna predavanja prvog dana skupa održali su: prof.dr.sc. Nevio Šetić, predsjednik HPKZ-a; dr.sc. Vesna Bedeković, predsjednica odbora za obrazovanje, znanost i kulturu Hrvatskoga sabora; mr. Đurđa Kulušić, pomoćnica ravnateljice Agencije za odgoj i obrazovanje; prof.dr.sc. Siniša Opić, dekan Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i prof. Vinko Filipović, ravnatelj Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje.

Drugog i trećeg dana skupa, uz plenarna predavanja, održane su i radionice za odgojitelje, učitelje razredne/predmetne nastave i stručne suradnike. Na stručnim skupovima HPKZ-a velika pozornost poklanja se primjerima dobre prakse iz odgojno-obrazovnih ustanova iz cijele Hrvatske.

Učiteljica Vesna Petrušić uspješno je predstavila našu školu i prezentirala svoj primjer dobre prakse – Projektna nastava: Ljekovite biljke zavičaja. Sve nazočne na predavanju upoznala je s projektnim aktivnostima koje je ostvarila u okviru istoimenog eTwinning projekta tijekom šk. god. 2020./2021., zajedno sa svojim učenicima 4. A.


Osnovna škola "Braća Radić" Koprivnica