2025-01-07 09:56:03

Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama

Poštovani roditelji / skrbnici, poštovani učenici

s ciljem podizanja zaštite i sigurnosti u školskim ustanovama donesen je Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama. U nastavku možete pročitati osnovne smjernice iz Protokola uz prilagodbu specifičnostima  naše škole, a u prilogu Vam je za čitanje dostupan cjelokupni Protokol.

  • glavni sjeverni ulaz u školsku zgradu za učenike je   otvoren od 7:00 do 7:55 sati, a u poslijepodnevnoj smjeni od 12:30 do 13:10 sati
  • nakon početka nastave, ulaz u školsku zgradu se zaključava, a naknadni ulaz za učenike, roditelje, djelatnike, poslovne partnere i ostale goste moguć je uz najavu sukladno Uputama istaknutim na ulazu u školu
  • svi ostali ulazi u školsku zgradu su  zaključani, osim u iznimnim situacijama i uz prethodnu najavu
  • tijekom malog odmora učenicima nije dopušteno napuštanje školske zgrade (iznimka su vanjske terase razredne nastave gdje učenici mogu izaći van isključivo uz pratnju učiteljica)
  • tijekom velikog odmora učenicima osnovne škole nije dopušten izlazak izvan vanjskih prostora školske ustanove (ograđenog školskog dvorišta)
  • roditelji mogu ulaziti u školsku ustanovu samo u dogovorenom terminu uz prethodnu najavu ili na poziv od strane školske ustanove, o čemu se obavještava radnik na ulazu u školsku ustanovu
  • najava se radi mailom na elektroničku adresu učitelja/razrednika koja je objavljena na mrežnim stranicama škole ili telefonskim pozivom
  • roditelji koji dolaze na informativne razgovore s razrednicima i ostalim učiteljima  obvezni su poštovati raspored koji objavljuje škola na mrežnim stranicama
  • radnik školske ustanove dužan je preuzeti stranku na ulazu te nakon sastanka ispratiti stranku iz školske ustanove
  • radnik školske ustanove obvezan je provjeriti identitet osobe koja ulazi u školsku ustanovu uvidom u osobnu iskaznicu ili drugi odgovarajući dokument s fotografijom osobe, a osobi koja to odbije neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu
  • u slučaju održavanja roditeljskog sastanka, razrednik prisutne roditelje dočekuje na ulazu školske ustanove i vodi do učionice, a nakon završetka roditeljskog sastanka razrednik prati roditelje do izlaza
  • radnik školske ustanove koji je zadužen za poslove nadzora ulaza u prostore školske ustanove, radi zaštite sigurnosti, može izvršiti sigurnosne preglede:
  •  učenika i njihovih predmeta (odjeća, torba i dr.)
  • drugih osoba koje ulaze u školsku ustanovu i njihovih predmeta (torbe i dr.)
  • sigurnosni pregled učenika i njihovih predmeta mogu provoditi i odgojno-obrazovni radnici tijekom održavanja nastave
  • predmeti pogodni za nanošenje ozljeda ili drugi nezakoniti predmeti privremeno će se zadržati, a o njihovu pronalasku obavijestit će se ravnatelj, stručne službe, roditelji i policija kada su za to ispunjeni uvjeti za policijsko postupanje
  • osobama koje ne dopuštaju obavljanje pregleda neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu

Ove smjernice vrijede od 7. siječnja 2025. godine.

                                                                                     Ravnatelj škole:

                                                                                   Krešo Grgac, prof.


Osnovna škola "Braća Radić" Koprivnica