2016-09-15 13:44:00 Kako smo obilježili Međunarodni dan pismenosti Povodom obilježavanja Međunarodnog dana pismenosti učenici 6.a, 6.b, 8.a i 8.d razreda dobili su zadatak tražiti nepravilnosti u svojoj komunikaciji s vršnjacima na društvenim mrežama. U rječniku naših učenika krije se dosta anglizama, a kada je o pisanom izrazu riječ, izostavljaju interpunkciju, nepotpuno pišu dijakritičke znakove (č, ć, š, ž), koriste skraćenice, a neizostavne su gramatičke, pravopisne i stilske pogreške. Prvi dio zadatka za šeste i osme razrede bio je jednak, izraditi edukativnu karticu tako da na prednjoj strani papira bude prepisan dio razgovora s vršnjacima, a na poleđini su, u tablicu s dvije kolone, trebali ispisati uočenu pogrešku u komunikaciji i ispravak te pogreške. Učenici osmih razreda imali su i drugi zadatak, napisati problemski članak na temu: „Što je važnije, forma ili sadržaj?“. Ta programska tema nalazi se u programu hrvatskoga jezika za osmi razred. Rezultate svojega rada, plastificirane edukativne kartice, izvjesili smo na „stablu spoznaje pismenosti i nepismenosti“ koje smo izložili u školskome holu. Pri instalaciji stabla primijetili smo veliki interes učenika za proučavanje naših kartica. Nadamo se da će ponešto iz njih naučiti jer to nam je i bio cilj. Pohvaljujem sve svoje učenike za njihov trud i rad. Učiteljica: Martina Nenadović Lneniček
|
Osnovna škola braće Radića Pakrac |