1. U našu školu uveli ste razredno slavljenje krsnih slava. Što ste time htjeli postići?
Prije svega htio sam kod djece uspostaviti pravilan odnos prema krsnoj slavi. Naime, kada sam počeo raditi u ovoj školi, u nižim razredima postojao je jedan eksperimentalni program koji je u sebi sadržao krsnu slavu. I tada sam prvi put osjetio da, kada djecu iz prve ruke naučiš i s njima praktično u nastavi primijeniš slavljenje krsne, to doista dobro utječe na nastavu. Poslije je moju tvrdnju potvrdio jedan nastavnik koji je radio u Negoslavcima, a koji je prvi uveo u školu razredno slavljenje krsne slave. Naravno, ove godine prepoznao sam pravi trenutak da i mi počnemo s tim kako bi djecu usmjerili prema pravim osnovama vezanih za slavljenje krsne slave. Da shvate, da slava nije krkanluk, niti jelo i piće, nego da je slava prije svega molitveno sabranje, obraćanje svetitelju, zaštitniku, a preko njega i samome Bogu.
2. Peti i šesti razredi su proslavili svoje slave. Jeste li zadovoljni kako su oni to odradili i jesu li ispunili vaša očekivanja?
S obzirom da je riječ o prvoj krsnoj slavi, ja sam zadovoljan, jer su učeniciimali priliku naučiti kako domaćin treba dočekati goste. Tada domaćin predvodeći prisutne stoji pred ikonom, pred samim svećtenikom, pred Bogom… S te strane sam zadovoljan. Malo sam nezadovoljan činjenicom da djeca, kao djeca ,obično nisu pojedine stvari shvatila doslovno, ozbiljno.
3. Hoće li te slave nastaviti slaviti i mlađe generacije ili će birati nove?
Moja prvobitna ideja bila je da slave preuzimaju mlađe generacije, kako koja dolazi u peti razred,trebala bi preuzeti slavu od osmog razreda koji je izašao iz škole. Razlog je vrlo praktičan: razmišljam o nabavku ikona krsnih slava koje će stajati u učionicama. Uostalom, slava je nešto što se ne mijenja, nego se slavi.
Novinarka: Jovana Marić