2023-03-10 19:21:00 Primjena metode slagalice u praksi
Suradničko učenje izuzetno je važno u modernom poučavanju stoga smo na satu engleskog jezika u šestim razredima upotrijebili metodu slagalice (engl. jigsaw reading), jednu od metoda predstavljenih unutar projekta Inkluzivna učionica budućnosti. Metodu slagalice koristili smo na temu klimatskih promjena – Climate change. Učenici su podijeljeni u skupine od 4 - 5 učenika. Svaki je učenik unutar skupine dobio različit tekst označen slovima od A do E. Učenici su zatim stvorili nove skupine na način da su svi učenici s istim tekstom sjeli zajedno u skupinu. Unutar nove skupine su pročitali zadani tekst, objasnili ključne riječi, odgovorili na istraživačko pitanje te nekoliko natuknica zapisali u bilježnicu. Nakon isteka vremena učenici su se vratili u svoje prvotne skupine. Odredili su različite uloge unutar skupine – organizator, govornik, dizajner i zapisničar te započeli s izradom plakata. Nakon isteka vremena, učenici su prezentirali rad skupine i vrednovali uspješnost timskog rada. Naučili su ponešto o klimatskim promjenama, ali puno više o timskom radu.
Učiteljica: Zvonka Ivković
|
Osnovna škola "Bogoslav Šulek" Slavonski Brod |