2022-05-13 11:54:14 Dani medijske pismenosti i mentalnog zdravlja. Od 2. do 6.svibnja u našoj su se školi obilježavali Dani medijske pismenosti i mentalnog zdravlja. Radionice s 8. razredima provodile su učiteljice Ivana Rosandić, Valentina Janković, Maja Penava Aleksić te pedagoginja Marija Filipović. Radionice su poticale kritičko mišljenje učenika prema sadržaju koji vide na internetu, posebice na Instagramu i ostalim društvenim mrežama. Učenici su promišljali o cyberbullyingu, koji je nažalost sveprisutan i u našoj školi. Učiteljica Suzana Lovrić radionice je provodila s učenicima 7. razreda, a ostale spomenute učiteljice s učenicima 8. razreda. Radionicu o reklamiranju proizvoda, prikrivenim reklamama influencera te općenito koliko su influenceri vjerodostojni kao uzori održala je učiteljica engleskog Maja Penava Aleksić. Radionica se zvala „Can you trust social media influencers“ Na tu se radionicu nadovezala sljedeća koju je provela pedagoginja Marija Filipović. Učenici su trebali u skupinama osmisliti reklamnu objavu za kartonsku kutiju, osmisliti funkciju toj kutiji i na taj način osvijestiti da sve što se prodaje na internetu ne odgovara svojoj pravoj svrsi ili funkciji te da ne nasjedaju na takve reklame. Tako su učenici na dva školska sata i sami postali influenceri. Učiteljica Suzana Lovrić i Valentina Janković radile su radionicu o cyberbullyingu na zanimljiv način, učenici su čitali o životu jednog korijena koji je odbačen i maltretiran od ostalog biljnog svijeta. Trebali su na empatičan način prepoznati tuđe osjećaje i pokušati pomoći. Učiteljica Ivana Rosandić s učenicima je analizirala Youtube videe koje objavljuju djeca, sadržaj i primjerenost uopće takvog izlaganja maloljetnika javnosti. Budući da živimo u dobu lako dostupnog interneta, djeca većinu slobodnog vremena provode pred mobitelima i ekranima, smatramo da im ovakve radionice koriste kako bi osvijestili lažnu sliku prikazanu na društvenim mrežama. Fotografije se uređuju, fotošopiraju, profili ne prikazuju stvarne živote i proizvodi koji se reklamiraju, ne moraju nužno biti kvalitetni ili uopće odgovarati onome za što se prikazuju, stoga je bitno da učenici imaju kritičko mišljenje prema takvim sadržajima. U prilogu možete pogledati par fotografija s radionica. |
Osnovna škola "Blaž Tadijanović" Slavonski Brod |