2013-06-17 12:35:29

Laboratorijske vježbe

Učenici 8.b razreda na satovima fizike pod budnim okom profesorice Gilić izvodili su razne laboratorijske pokuse. U nastavku pročitajte opis vježbi i primjer kako trebaju izgedati dobro odrađene vježbe za 8. razred.

Cijeli travanj protekao je u znaku laboratorijskih vježbi.

Laboratorijske vježbe su „ponavljanje“ i primjena prethodno naučenog gradiva iz područja fizike. One obuhvaćaju šest vježbi kroz koje učenici  razvijaju svoje sposobnosti timskog rada i povezuju gradivo drugih predmeta s fizikom.

Ja sam dobila zadatak snimiti video, „filmić“ o tome kako nekolicina učenika pokušava riješiti problemske zadatke. To je zapravo bilo teže nego što se čini, jer je trebalo snimiti video i istovremeno pomagati svojoj grupi u riješavanju zadataka.

Prva vježba je svima bila najzanimljivija jer je trebalo uteg puštat po klupi ispod koje se nalazio kvadar, koji je predstavljao kosinu. Druga, treća i četvrta vježba su bile bazirane na jakosti struje, odnosno žarulja spojenih paralelno i serijski, i one su nam zadavale najviše poteškoća. Peta vježba je bila frekvencija – brzina, puštanje utega koji je visio na koncu, mijenjajući mu duljinu. Šesta je vježba bila debljina lista udžbenika, u kojoj smo morali uzeti određeni dio stranica udžbenika i izmjeriti njihovu debljinu. Također valja napomenuti da smo na kraju svake vježbe morali podatke upisati u bilježnicu i izračunati zadano, te naposljetku napisati ih sve posebno na list papira (upisati podatke, račune, i naravno rezultate i skicu, te  zaključak!).

Laboratorijske vježbe su najzanimljivije gradivo u višim razredima, te su dobra podloga za srednju školu i ono što nas čeka kasnije u životu ;)

Ana Kelić 8.b

 

   

Osnovna škola "Bukovac" Zagreb