preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Tražilica
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Siječanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Anketa
Jesi li zadovoljan/zadovoljna postignutim uspjehom na kraju školske godine?




Časopis Bug
Igre - Bug
08.01.2025. 17:26
Zatvorena beta Dune: Awakeninga se približava kraju, otkriveni glavni uzroci smrti igrača
Premda su NPC-ji najveći krivci za smrt igrača, ispada da su pješčani crvi podjednako opasni kao i dehidracija, čiji je udio u izginućima velikih 22 posto

08.01.2025. 14:05
U pripremi anime baziran na Ghost of Tsushimi
Ghost of Tsushima: Legends bit će baziran na istoimenom multiplayer modu iz 2020. godine te ekskluzivno dostupan na Sonyjevom streaming servisu Crunchyroll, a na koji bi trebao stići 2027. godine

Vijesti
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

Dan sigurnijeg interneta
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Prihvaćanje AI u osnovnom obrazovanju: Vodič za učitelje
Autor: Anita Mikulandra, 2. 11. 2024.

Kako tehnologija nastavlja napredovati brzim tempom, umjetna inteligencija (AI) postaje sve više integrirana u različite aspekte naših života, uključujući obrazovanje. Za učitelje u osnovnoj školi koji pohađaju tečajeve poput Erasmus programa, razumijevanje implikacija AI u učionici može biti transformativno, kako za nastavu, tako i za poboljšanje iskustava učenje učenika.

Razumijevanje AI i njenih primjena u obrazovanju

Umjetna inteligencija odnosi se na sposobnost strojeva da obavljaju zadatke koji obično zahtijevaju ljudsku inteligenciju. To uključuje učenje, rasuđivanje, rješavanje problema i razumijevanje jezika. U kontekstu obrazovanja, AI može poprimiti mnoge oblike, poput inteligentnih sustava podučavanja, automatiziranih alata za ocjenjivanje i personaliziranih okruženja za učenje.

Prednosti AI u učionici

  1. Personalizirano učenje: AI može analizirati obrasce učenja učenika i prilagoditi obrazovni sadržaj kako bi zadovoljio individualne potrebe. Ova personalizacija pomaže osigurati da svaki učenik napreduje vlastitim tempom, učinkovito se suočavajući sa svojim snagama i slabostima.
  2. Poboljšano angažiranje: Interaktivni AI alati mogu učiniti učenje zanimljivijim. Igre i simulacije pokretane AI-jem mogu zadovoljiti različite stilove učenja i motivirati učenike da aktivno sudjeluju u svom obrazovanju.
  3. Administrativna potpora: AI može automatizirati administrativne zadatke poput ocjenjivanja i evidencije prisutnosti, omogućavajući učiteljima da se više fokusiraju na podučavanje i podršku učenicima. To može dovesti do značajnijih interakcija u učionici.
  4. Uvidi temeljem podataka: Škole mogu koristiti AI za prikupljanje i analizu podataka o učeničkom uspjehu, pomažući edukatorima da identificiraju trendove i donose informirane odluke o strategijama podučavanja i raspodjeli resursa.

Izazovi i razmatranja

Iako su prednosti AI u obrazovanju značajne, također je važno razmotriti moguće izazove:

  1. Pristupačnost i jednakost: Neće svi učenici imati jednake mogućnosti pristupa AI alatima i resursima, što može dovesti do jaza u obrazovanju. Učitelji trebaju biti svjesni ovih razlika i nastojati pružiti jednake prilike za sve učenike.
  2. Privatnost podataka: Korištenje AI u obrazovanju uključuje prikupljanje i analizu podataka o učenicima. Ključno je osigurati da se ovi podaci upravljaju odgovorno i etički, štiteći privatnost učenika.
  3. Obuka učitelja: Da bi AI bio učinkovito integriran u učionicu, učitelji trebaju odgovarajuću obuku o korištenju ovih alata. Kontinuirana profesionalna razvojna podrška je od vitalnog značaja kako bi se edukatori osjećali sigurno i kompetentno u korištenju AI tehnologija.

Strategije za integraciju AI u učionicu

  1. Započnite polako: Počnite s integracijom jednog ili dva AI alata u svoj postojeći kurikulum. To može biti jednostavna obrazovna platforma ili edukativna igra koja koristi AI za pružanje prilagođene povratne informacije.
  2. Surađujte s kolegama: Dijelite iskustva i uvide s kolegama učiteljima koji također istražuju AI u svojim učionicama. Suradnja potiče okruženje zajedničkog učenja i može dovesti do inovativnih nastavnih praksi.
  3. Fokusirajte se na kritičko razmišljanje: Koristite AI alate kako biste potaknuli učenike na kritičko razmišljanje o informacijama na koje naiđu. Podučavajte ih da preispitaju izvore, razumiju algoritme i analitički razmišljaju o ishodima AI-a.
  4. Uključite učenike u proces:

Angažirajte učenike u raspravama o AI-u i njegovom utjecaju na njihovo učenje. Potaknite ih da istraže kako AI funkcionira i njegove primjene izvan učionice, potičući znatiželju i dublje razumijevanje.

Zaključak

Kako učitelji osnovnih škola započinju svoje putovanje u integraciji AI u obrazovanje kroz programe poput Erasmusa, bitno je pristupiti ovoj tehnologiji s entuzijazmom, ali i oprezom. Iskorištavanjem potencijala AI-a, a istovremeno svjesni njegovih izazova, edukatori mogu stvoriti angažiranije, učinkovitije i pravednije okruženje za učenje za svoje učenike. Prihvaćanje AI-a nije samo korištenje novih alata; radi se o oblikovanju budućnosti obrazovanja i njegovom njegovanju generacije učenika spremnih za izazove koji su pred njima.

Danijela Šajtar

 




Priloženi dokumenti:
Prihvacanje_AI_u_osnovnom_obrazovanju.docx (28.38 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju