2009-02-27 00:00:00 Projekt Projekt "Ruka podrške - Zaštitimo našu djecu"
namijenjen je edukaciji stručnjaka koji rade s djecom i edukaciji učenika.
Glavni cilj projekta je doprinos smanjivanju nasilja među učenicima, te povećanje sigurnosti i dobrih odnosa. Aktivnosti projekta su sljedeće: 1. STRUČNA PREDAVANJA ZA UČITELJSKO VIJEĆE s ciljem A) educiranja i senzibiliziranje učitelja, odgajatelja i razrednika za prepoznavanje nasilja i zlostavljanja, te učenika koji su potencijalne i stvarne žrtve nasilja, ali i samih nasilnika te B) educiranje o načinu rješavanja sukoba, postavljanja granica i zaštiti ugroženih učenika. 2. GRUPNI RAD S UČENICIMA - CIKLUS od 6 RADIONICA, edukativno-iskustveni rad s učenicima, ZA UČENIKE KOJI SU POTENCIJALNE ŽRTVE NASILJA! ; trening socijalnih i komunikacijskih vještina, osobito asertivnosti, jačanju samopouzdanja i nenasilnom rješavanju sukoba; 3. KONZULTACIJE sa zainteresiranim razrednicima i drugim učiteljima o radu s učenicima na satu razrednika; 4. PREDAVANJE-RADIONICA ZA UČENIKE - RAZREDNI ODJEL- za razrede u kojima su već postoje problemi sa zlostavljanjem, s ciljem senzibiliziranja i educiranja učenika, poboljšavanja odnosa u razredu, osiguravanja vršnjačke pomoći; 5. TELEFONSKO SAVJETOVANJE za učenike, roditelje i nastavnike; 6. INDIVIDUALNO PSIHOLOŠKO SAVJETOVANJE s učenicima (i roditeljima po potrebi)
Edukacija obuhvaća teorijski i praktični dio. Dok se u teorijskom polaznici upoznaju sa spoznajama, u praktičnom vježbaju primjenu stečenih znanja u rješavanju konkretnih praktičnih problema u radu s mladima.
Rad je interaktivan – kroz vježbe, igranje uloga, demonstraciju, diskusiju, … Polaznici nakon predavanja i radionica dobivaju edukativne sažetke, te materijale korisne za njihov budući individualni i grupni rad s mladima.
Uz predavanja za učiteljsko vijeće, radionice za razredne odjele i radionice za učenike kojima treba pomoć, programom su predviđene i individualne konzultacije i telefonsko savjetovanje za dio zainteresiranih polaznika.
|
Osnovna škola Čučerje Zagreb |