2017-01-24 10:16:03 BILJANA KODŽOMAN ODRŽALA PREDAVANJE „ELEMENTI I MJERILA OCJENJIVANJA U NASTAVI TZK-A“ Sve za što bolje rezultate učenika! Kodžoman je govorila o motoričkim sposobnostima, znanjima i dostignućima učenika od prvoga do četvrtoga razreda osnovne škole Funkcionalne sposobnosti te motorička znanja i dostignuća učenika od prvoga do četvrtoga razreda osnovne škole bile su osnovne teme predavanja Elementi i mjerila ocjenjivanja u nastavi Tjelesne i zdravstvene kulture, koje je, na Aktivu razredne nastave, 13. siječnja 2017., održala Biljana Kodžoman, dipl. učiteljica razredne nastave. Motoričke sposobnosti ne ocjenjujemo. Služe nam za procjenu, koje motoričke sposobnosti trebamo više razvijati, koje manje i na osnovi toga kvalitetno izraditi nastavni plan i program za školsku godinu, kazala je Kodžoman, dodavši da su motorička dostignuća sprega motoričkih znanja i sposobnosti učenika, da ih u određenoj motoričkoj aktivnosti povežu i maksimalno iskoriste, radi postizanja što boljega rezultata. Provjeravanje motoričkih dostignuća treba temeljiti na programu TZK-a za svaki razred posebno. Za sve elemente, nastavne teme ili motoričke aktivnosti, kod kojih se rezultat može objektivno mjeriti, treba utvrditi normative. Jednom utvrđeni normativi ne vrijede uvijek. Oni su, naime, kriterijske vrijednosti za ocjenjivanje postignutih rezultata za iste učenike samo u jednoj školskoj godini. Motorička su znanja, rekla je Kodžoman, stupanj stupanj usvojenosti pojedinih motoričkih struktura, koje mogu biti na različitim razinama. Cilj je njihova provjeravanja utvrditi stupanj usvojenosti, razinu znanja i kvalitetu izvođenja, sustavno, tijekom cijele nastavne godine. Preporučljivi broj ocjena po djetetu je od pet do deset. Sudionicima Aktiva prikazala je, također, testove pomoću kojih mogu pratiti i provjeravati motoričke sposobnosti učenika te im, na kraju, uručila izrađene elemente i mjerila ocjenjivanja za sva četiri razreda. B. Horvat |
Osnovna škola Darda |