2021-06-23 19:40:10

UČENICI 5.b I UČITELJICE DORIĆ I MESIĆ MUHAREMI PRIMIJENILI DESIGN THINKING U NASTAVI

Zaključili da svatko može biti kreativan!

 

Tom se metodom učenici suočavaju s problemima koji imaju nejasan odgovor ili rješenje

S  ciljem usvajanja i primjene vještine design thinkinga u nastavnome procesu, stjecanja i jačanja kreativnoga samopouzdanja, poticanja konvergentnoga, divergentnoga, lateralnoga i kritičkoga mišljenja, razvoja poduzetničkih kompetencija, kao i suradnje i povezivanja s drugim školama te međunarodnoj suradnji, tijekom ove školske godine, od listopada do lipnja, učenici 5.b i njihova razrednica Andreja Dorić te knjižničarka Nataša Mesić Muharemi uspješno su proveli međunarodni eTwinning projekt Amusing design thinking.

 

 

Aktivnosti su i zadatci bili vrlo raznoliki, od kratkih do složenijih, ali uvijek zabavni i inovativni. Održan je webinar za suradnike, a sama se suradnja proširila i na Brain Gym koreografiju. Marshmallow izazov bila je izgradnja tornja, mozgalice i zadatci poticali su kreativno i lateralno mišljenje, a radionica središnjega design thinkinga bilo je sedam. Odnosile su se na pernice, školske klupe, bicikle, perilice posuđa te učenje stranoga jezika. Završili su izradom fotografija prototipa nastalih projektom, IKT prezentacijom te izložbom fotografija.

Design thinking metoda pronalaženje je novih rješenja korištenjem kreativnosti i jačanjem kreativnoga samopouzdanja svakoga učenika, što znači da se učenici suočavaju s problemima koji imaju nejasan odgovor ili rješenje.

 Uči nas da kreativnost nije samo umijeće crtanja ili slikanja, već sposobnost stvaranja nečega novoga. Svatko može biti kreativan, zaključila je Mesić Muharemi.

B. Horvat


Osnovna škola Darda