2017-06-26 20:37:23 Sudjelovanje na Petom međunarodnom simpoziju glazbenih pedagoga u Puli: BUDUĆNOST GLAZBENE NASTAVE: DISKURSI O PEDAGOGIJI U GLAZBENOJ UMJETNOSTI Muzička akademija Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli organizirala je Peti međunarodni simpozij glazbenih pedagoga koji se održao od 18. do 20. svibnja 2017. godine na temu: Budućnost glazbene nastave: diskursi o pedagogiji u glazbenoj umjetnosti. Peti međunarodni simpozij glazbenih pedagoga zamišljen je kao mjesto razmjene glazbenih i pedagogijskih teorijskih spoznaja, prikaza rezultata istraživanja te ideja i iskustava iz pedagoške prakse. Ponosni smo da su svoj rad mogle predstaviti prof. Mirela Šprajc i psihologinja Ema Dujček. Na simpoziju su, uz stručnjake iz Hrvatske sudjelovali i stručnjaci iz Austrije, Njemačke, Italije, Poljske, Litve, Mađarske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije i Crne Gore. Za vrijeme trajanja simpozija najeminentniji glazbeni pedagozi razgovarali su o svim novostima u struci, predstavili najnovije trendove učenja glazbene pedagogije, prisutvovali koncertima i predstavljanju knjige. Cilj ovoga simpozija bilo je povezivanje znanstvenih ideja i iskustva o glazbenim pristupima, projektima, poveznicama i drugim aspektima. Predavnja su održana u paralelnim sekcijama tijekom cijeloga dana. Prof. Mirela Šprajc izložila je rad: Odjeci mobilnosti u sklopu projekta Novi zvuk za Europsku uniju: glazbeni aspekti. U radu se opisuju i objašnjavaju temeljne postavke pripreme i rada na projektu te mogućnosti njegove implementacije s učenicima razredne nastave. Posebna se pozornost pri opisu faza rada posvećuje ulozi profesora glazbene kulture i ostalih članova projektnog tima. Naglašava se uloga pedagoške inovacije u projektu i donose primjeri komparacije glazbe s drugim područjima. Vezano za glazbene aktivnosti, u radu se opisuje rad na pjevanju, sviranju, plesu, uvođenju kviza i glazbenih igara u nastavni proces, poticanju glazbenog stvaralaštva. Psihologinja Ema Dujček provela je i u radu prikazala evaluciju projekta pomoću upitnika sastavljenih za potrebe ispitivanja zadovoljstva sudionika, načina izvršavanja projektnih aktivnosti i uspješnosti ovoga projekta. Upitnike su ispunjavali učenici škole „Đuro Pilar“, sudionici projekta, njihovi roditelji, učitelji škole koji su radili na projektu te učitelji glazbe i razredne nastave iz pojedine škole svake od zemalja sudionica projekta. Zaključno se može reći da se sudjelovanjem u Erasmus +projektu cjeloživotno učenje ostvaruje u jednoj novoj dimenziji, a svim sudionicima je donio korak naprijed u njihovim profesionalnim životima. Tekst napisala: Ema Dujček,mag psych. |
Osnovna škola "Đuro Pilar" Slavonski Brod |