2012-11-08 12:32:43 PROJEKT- "ŠTEDNJOM DO BOLJEG SUTRA" 30.10.2012. ODRŽAN JE POHVALAN PROJEKT VEZAN UZ DAN ŠTEDNJE *U PROJEKTU SU SUDJELOVALI SVI UČENICI OD 1. - 8. RAZREDA. Cilj projekta je bio izgradnja svijesti o važnosti štednje te poticanje na razmišljanje o tome kako i na čemu sve možemo štedjeti. Održane su razne radionice, a svima je cilj bio jednak: osvijestiti učenike o problemu prevelike potrošnje, naučiti ih kako se sve može štedjeti i kako to koristiti u svom domu. Naučili su da postoje: materijalne, novčane, kolektivne, dobrovoljne i prisilne štednje. Zbog njena velikog značenja za društvo svaka zemlja vodi brigu o štednji, osniva za to posebne ustanove, različitim mjerama potiče stanovništvo da štedi i brine se da uštede budu racionalno iskorištene. Gomilanjem mnogobrojnih sitnih štednih uloga prikupljaju se velika novčana sredstva, koja se mogu iskoristiti za postizanje krupnih ekonomskih ili drugih društvenih ciljeva. RADIONICE: 1. - 4. razred - "Parlaonicom do štednje", "Kako štedjeti", "Kasice u našem domu", "Štednja u bankama" Učenike je posjetila i službenica banke koja je objasnila vrste i ciljeve štednje. Na kraju su učenici napravili plakat, mape i kasice od glinamola. Učenici 3. razreda su donjeli kasice koje se u njihovom kućanstvu koriste već godinama. 5. i 6. razred - "Igrokaz o štednji", "Priča o Edwardu" Na satu razrednika, 5. razredi, izmislili su priču o jednom dječaku koji je na teži način naučio da u životu treba štedjeti ako nešto želiš postići u budućnosti. Učenici 5. i 6. razreda zajednički su osmislil odličan igrokaz kojim su pokazali da ozbiljno shvaćaju mjereštednje. 7. razred - "Rep o štednji", "Valute" Uz "repanje" o štednji, učenici su (na satovima njemačkog jezika) naučili kakve se sve valute koriste u svijetu i koja je njihova vrijednost. 8. razred - "Štednja i mi" Cilj projekta je bio izgradnja svijesti o važnosti štednje te poticanje na razmišljanje o tome kako i na čemu sve možemo štedjeti. Istraživanja su učenici provodili cijeli mjesec listopad, koristili su se internetom, pratili tisak i druge medije, gledali filmove i sl., a u projekt su uključili roditelje i rodbinu.
Na kraju tjedna, učenici su prezentirali svoje uratke po skupinama.
|
Osnovna škola Đurmanec |