2020-06-08 12:36:31

The Story of Pippi Longstocking - završno izvješće

 

Učenici koji pohađaju izvannastavnu aktivnost Novinarska skupina pod vodstvom knjižničarke Ivane Rakonić Leskovar sudjelovali su u zanimljivom eTwinning projektu The Story of Pippi Longstocking uz partnerske škole iz Turske, Italije, Švedske, Litve, Slovačke, Austrije i Bugarske. Projekt je započeo u kolovozu 2019. godine, završio u svibnju 2020. godine.

Cilj projekta je poticanje čitanja uz korištenje digitalnih tehnologija. Učenici različitih uzrasta istraživali su o Pipi Dugoj Čarapi i svakog su mjeseca imali različite aktivnosti vezane uz digitalne tehnologije. Izrađivali smo digitalne postere, umne mape, dizajnirali čarape za Pipi Dugu Čarapu, slali ručno izrađene novogodišnje čestitke. Pisali smo kratke članke i vijesti, izrađivali animirane filmove, a na samom kraju izvršili evaluaciju i disiminaciju projekta. Učenici su sudjelovali u Kahoot kvizu s učenicima iz ostalih zemalja. Učenicima su uživali u projektu, a najviše u druženju s vršnjacima iz ostalih zemalja. Upoznali su njihov način života i sustav školovanja.

Komunicirali smo s partnerima putem različitih aplikacija (Etwinning chat, Zoom, Messenger, Whatsapp i Facebook). Sama suradnja među škola odvijala se neprestano putem twinspacea i putem Whatsapp grupe osnovane na početku projekta. U sklopu projekta odradili smo i četiri zajednička zadatka: zajednički kalendar i tri digitalne knjige na temu interesa Pipi Duge Čarape.

Nakon zatvaranja svih škola kako u Hrvatskoj tako i u drugim zemljama, aktivnosti su se nastavile provoditi preko virtualnih učionica te putem video sastanaka u aplikaciji Zoom. Bila je to nova vrsta izazova za sve nas, no uspjeli smo projekt privesti kraju. Vrednovanje projekta provodilo tijekom godine putem anketa i online obrazaca. Sudjelovali su svi učenici i učitelji kako bi na temelju njihovih razmišljanja projekt učinili još boljim.

Učenici su nakon ovog projekta poboljšali svoje komunikacijske, čitateljske i digitalne vještine. Podigli su razinu vlastite motivacije za učenje engleskog jezika te jačali svoju osobnost. Upoznali su se s različitim digitalnim alatima koje će im unaprijediti daljnje učenje.


Osnovna škola Dragutina Lermana Brestovac