« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
PRIJEPODNE
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
POSLIJEPODNE
1. 14:00-14:45
2. 14:50-15:35
3. 15:40-16:25
4. 16:45-17:30
5. 17:35-18:20
6. 18:25-19:10
Učenici 4.a razreda tijekom čitave školske godine sudjelovali su u projektu U zdravom tijelu, zdrav duh. To je projekt na državnoj razini pod pokroviteljstvom Udruge hrvatskih učitelja razredne nastave Zvono čije su autorice učiteljice naše škole Jadranka Dujilović Marušić i Mira Radović. Tijekom projekta učenici su provodili brojne aktivnosti, a posljednja među njima bila je radionica Skriveni šećer.
Učenici su imali zadatak donijeti ambalažu napitaka i grickalica koje rado konzumiraju, pripremili smo šećer u kocki i digitalnu vagu kojom ćemo vagati. Svaki učenik dobio je po jednu vrećicu ili bočicu na kojoj je trebao pronaći podatak koliko šećera se nalazi u 100 ml napitka, a nakon toga preračunati koliko se nalazi u čitavoj bočici i taj broj zapisati. Sljedeći zadatak bio je procijeniti koliko kockica šećera je otprilike u tom proizvodu ako znamo da je masa jedne oko 5 g. Zadnji dio bio je vaganje šećera kako bismo došli do točne količine. Moram priznati kako su i učenici i učiteljica bili neugodno iznenađeni skrivenim šećerom u većini proizvoda. Ova radionica povezala je ishode Prirode i društva i Matematike: mjerili smo masu, volumen tekućine, preračunavali jedinice za mjerenje, množili, očitavali različite prikaze podataka, procjenjivali, razgovarali o zdravim namirnicama, pravilnoj prehrani... Nakon izrade plakata razgovarali smo o tome zašto je šećer opasan za naše zdravlje, kako ga možemo izbjeći, što konzumirati i najvažnije – da treba čitati etikete na proizvodima!