« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
PRIJEPODNE
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
POSLIJEPODNE
1. 14:00-14:45
2. 14:50-15:35
3. 15:40-16:25
4. 16:45-17:30
5. 17:35-18:20
6. 18:25-19:10
Dana, 3.2.2021. u školama širom svijeta obilježava se Svjetski dan školske igre. U njegovo obilježavanje uključuju se učitelji i učenici svih uzrasta sa svih kontinenata. Prošle godine u projektu je sudjelovalo 563 282 učenika.
Mi smo ga obilježili u okviru eTwinning projekta Igram se i učim koji provodimo od početka školske godine.Cilj ovog globalnog projekta je na jedan dan vratiti nestrukturiranu igru u učionice, omogućiti djeci da se slobodno igraju onako kako oni odluče, s kime žele, koliko dugo žele, učenici odlučuju. Jedini uvjet je da nema struje i baterija! Danas učimo o poštivanju pravila igre, podnošenju poraza, pomaganju i uključivanju drugih, toleranciji, strpljivom čekanju na red, kombiniranju, vježbamo jezične vještine i aktivno slušanje, brojimo bodove, slažemo nove riječi, upoznajemo nove igre, dijelimo igre i iskustva…
Što rade učitelji? Nakon prijave razreda za sudjelovanje u projektu, treba predstaviti projekt učenicima i roditeljima, fotografirati i promatrati. Učenici su donijeli društvene igre od kuće, dio smo ih imali u učionici. Sami su odlučivali što će i s kim igrati, polako prelazili na druge igre, dogovarali se, objašnjavali, održavali red. Dio igara igrali smo u dvorani za TZK, i tamo su oni odlučivali. Na kraju dana provodimo vrednovanje projektnih aktivnosti.
Mira Radović, učiteljica savjetnica