Objavljujemo poziv za dostavu ponuda udžbenika u školskoj godini 2024./2025.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Učenici 8.d razreda su na satovima engleskog jezika s učiteljicom Alenkom Taslak istraživali temu “Izumi i otkrića”, gdje su se upoznali s nekim od najznačajnijih umova koji su oblikovali svijet u kojem danas živimo.
Prvi korak u našem istraživanju bio je korištenje digitalnog alata “Mentimeter”, gdje su učenici opisali što riječ “izumi” znači za njih. Ovo je bio izvrstan način da se učenici aktivno uključe u temu i podijele svoje mišljenje i predznjanje. Koristeći pasivne konstrukcije rečenica, učenici su analizirali kako su veliki umovi poput Alfreda Nobela, Leonarda da Vincija, Alexandera Fleminga, Igora Sikorskog, Nikole Tesle, Thomasa Edisona i Alberta Einsteina doprinijeli znanosti, povijesti i umjetnosti.
Nakon toga, učenici su se podijelili u grupe i započeli istraživanje o spomenutim znanstvenicima i njihovim izumima. Tijekom grupnog rada, učenici su također imali priliku upoznati se s “Europeana” platformom, koja pruža pristup preko dva milijuna digitalnih objekata iz različitih digitalnih knjižnica. Osim toga, ponovili su i proširili svoje znanje o Creative Commons licencijama, koje su prethodno naučili na satovima engleskog jezika.
Istraživanje Europeana bloga omogućilo im je da obogate svoje znanje, a materijale i objekte koje smiju reproducirati koristili su u kreiranju Power Point prezentacija. Ove prezentacije su zatim predstavili drugim učenicima u razredu. Na ovaj način učenici su bolje razumjeli važnost izuma i otkrića u našim životima, ali i stekli želju za istraživanjem.