Objavljujemo poziv za dostavu ponuda udžbenika u školskoj godini 2024./2025.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Učenici 8.c i 8.d razreda zajedno s učiteljicom Alenkom Taslak upustili su se u uzbudljivu avanturu koja je kombinirala učenje, tehnologiju i igru. Isprobali su digitalni alat za aktivnosti lova na blago pod nazivom “Goosechase” te na taj način ponovili nastavnu jedinicu „Ljudsko tijelo“ („The Human Body“).
“Goosechase” je aplikacija koja koristi koncepte geolokacije i zadatke u stvarnom vremenu kako bi igračima pružila jedinstveno iskustvo lova na blago. Učiteljica Alenka Taslak kreirala je online igru („experience“) unutar mrežnog preglednika na adresi https://www.goosechase.com, gdje je potrebno izraditi korisnički račun za pristup aplikaciji. Unutar igre učiteljica je postavila različite zadatke („missions“). Postoje tri vrste zadataka: slika/video, tekst i GPS, a to znači da učenici za izvršenje zadatka trebaju priložiti dokaz u obliku teksta, GPS prijave na traženoj lokaciji te slike ili videa koje mogu kreirati u realnom vremenu ili priložiti iz postojećih datoteka koje se nalaze na njihovim mobilnim uređajima. Učenici su bili podijeljeni u timove, a svaki tim je dobio niz zadataka i pitanja koja su morali riješiti kako bi skupili bodove. Zadaci su bili dizajnirani tako da potiču timski rad, kreativno i kritičko razmišljanje te primjenu znanja iz različitih predmeta. Svaki tim treba imati jedan mobilni uređaj na kojem je instalirana mobilna aplikacija „Goosechase“. Aplikacija je besplatna i preuzima se iz trgovina Google Play ili App Store. Za pristup igri učenici trebaju unijeti jedinstveni kod igre koji dobiju od učiteljice te odabrati jedan od ponuđenih timova i zabava počinje.
Aplikacija “Goosechase” pokazala se iznimno praktičnom jer smo u nju uspješno integrirali različite alate, čime smo gradivo učinili još privlačnijim i izazovnijim za učenike. Na primjer, pitanja su bila postavljena kroz alat za zrcalno pisanje slova (https://www.messletters.com/en/mirrored/), što je zahtijevalo od učenika da pažljivo pročitaju i razumiju postavljeno pitanje prije nego što su mogli odgovoriti. Osim toga, učenici su se suočili s izazovom sastavljanja digitalnih slagalica kako bi otkrili slike pojmova koje su zatim morali koristiti kao ključ za rješenje, dodatno potičući njihovu kreativnost i sposobnost rješavanja problema. Alati koje smo koristili za digitalne slagalice su: https://puzzel.org/ i https://im-a-puzzle.com/make-puzzle. Za vrijeme igre učiteljica je imala uvid u aktivnosti svih timova (Activity Feed), trenutni broj bodova i poredak timova (Leaderboard) te prikaz svih izvršenih zadataka (Submissions).
Osim što su se zabavljali i učili, učenici su kroz ovu aktivnost razvijali i svoje digitalne kompetencije. Naučili su kako efikasno pretraživati informacije i kako digitalno dokumentirati svoje otkriće. Također, ova aktivnost je potaknula učenike da istraže svoje okruženje i pogledaju ga iz nove perspektive.
Ako želite unijeti dinamičnost i zabavu u svoju nastavu i potaknuti natjecateljski i istraživački duh svojih učenika, Goose Chase idealan je odabir.