2017-02-06 14:25:30

Aktivnosti rada s potencijalno darovitim učenicima

“Koristite darovitost koju posjedujete.
Šume bi bile tihe kad bi pjevale samo ptice koje pjevaju najbolje.”

Rad s darovitim učenicima uključuje prepoznavanje, otkrivanje i identifikaciju darovitih učenika i specifične metode (oblike) rada.

Učiteljima je naglašena potreba rada po obogaćenom programu u redovitoj i dodatnoj nastavi i izvannastavnim aktivnostima s darovitim učenicima prema njihovim interesima i sposobnostima.                                                                             

Nositelj aktivnosti identifikacije, poticanja i praćenja darovitih učenika je školska psihologinja.               

Plan i program rada s potencijalno

darovitim učenicima 4.razreda

Prošle šk.god. 2015./16. provedena je identifikacija darovitih učenika 3.razreda.

 U 4.razredu, učenici koji su identificirani kao potencijalno daroviti uključeni su u obogaćeni program (radionice) za darovite učenike. Nositelj programa je školska psihologinja.                                                                                   

Cilj programa je kroz različite aktivnosti i zadatke kod učenika razvijati i poticati kreativnosti, inovativnost, logičko i kritičko mišljenje, divergentno mišljenje te grupno i suradničko učenje. Radionice se provode petkom 5.sat i obuhvaćene su sljedeće teme:                                       

 * Radionice za razvoj kreativnog mišljenja (rebusi, zgonetke, mozgalice, umne mape)

* Znanstvene radionice (Suradnja s predmetnima nastavnicima: fizika, kemija, matematika, biologija; SVJETSKI DAN SVEMIRA, DAN IZUMITELJA, TJEDAN MOZGA, DAN DAROVITIH, PI DAN…

* Radionice za razvoj socijalnih i komunikacijskih vještina (grupni rad, rad u paru, izlaganje – prezentacija uratka, projekta, metoda demonstracije).

U nastavku možete vidjeti što smo sve do sada radili na radionicama!

U prvih nekoliko radionica upoznali smo se s rebusima, što su to rebusi, kako oni nastaju te smo sami osmišljavali svoje rebuse. Možete i sami zaključiti koliko smo bili vrijedni kad je iz naših radova proizašla knjiga s rebusima koju smo prodavali na humanitarnoj prodaji.

Na linku možete pogledati naše radove i gotovu knjigu.

Nakon rebusa zabavljali smo se s mozgalicama i zagonetkama.

U drugo polugodište ušli smo vrlo ozbiljno, u radionici „Da sam izumitelj“ saznali smo što su to izumi i tko su izumitelji. Tada smo i sami upotrijebili svoju moćnu dječju maštu i postali izumitelji nevjerojatnih izuma.

Tako smo došli do izuma raznih strojeva za čišćenje, posluživanje, spremanje, pisanje, proizvodnju bombona i krafni.

Naše izume pogledajte u nastavku. 

 

 

 

 


Osnovna škola Dore Pejačević Našice