2017-02-06 14:25:30 Aktivnosti rada s potencijalno darovitim učenicima “Koristite darovitost koju posjedujete. Rad s darovitim učenicima uključuje prepoznavanje, otkrivanje i identifikaciju darovitih učenika i specifične metode (oblike) rada. Učiteljima je naglašena potreba rada po obogaćenom programu u redovitoj i dodatnoj nastavi i izvannastavnim aktivnostima s darovitim učenicima prema njihovim interesima i sposobnostima. Nositelj aktivnosti identifikacije, poticanja i praćenja darovitih učenika je školska psihologinja. Plan i program rada s potencijalno darovitim učenicima 4.razreda Prošle šk.god. 2015./16. provedena je identifikacija darovitih učenika 3.razreda. U 4.razredu, učenici koji su identificirani kao potencijalno daroviti uključeni su u obogaćeni program (radionice) za darovite učenike. Nositelj programa je školska psihologinja. Cilj programa je kroz različite aktivnosti i zadatke kod učenika razvijati i poticati kreativnosti, inovativnost, logičko i kritičko mišljenje, divergentno mišljenje te grupno i suradničko učenje. Radionice se provode petkom 5.sat i obuhvaćene su sljedeće teme: * Radionice za razvoj kreativnog mišljenja (rebusi, zgonetke, mozgalice, umne mape) * Znanstvene radionice (Suradnja s predmetnima nastavnicima: fizika, kemija, matematika, biologija; SVJETSKI DAN SVEMIRA, DAN IZUMITELJA, TJEDAN MOZGA, DAN DAROVITIH, PI DAN… * Radionice za razvoj socijalnih i komunikacijskih vještina (grupni rad, rad u paru, izlaganje – prezentacija uratka, projekta, metoda demonstracije). U nastavku možete vidjeti što smo sve do sada radili na radionicama! U prvih nekoliko radionica upoznali smo se s rebusima, što su to rebusi, kako oni nastaju te smo sami osmišljavali svoje rebuse. Možete i sami zaključiti koliko smo bili vrijedni kad je iz naših radova proizašla knjiga s rebusima koju smo prodavali na humanitarnoj prodaji.Na linku možete pogledati naše radove i gotovu knjigu. Nakon rebusa zabavljali smo se s mozgalicama i zagonetkama. U drugo polugodište ušli smo vrlo ozbiljno, u radionici „Da sam izumitelj“ saznali smo što su to izumi i tko su izumitelji. Tada smo i sami upotrijebili svoju moćnu dječju maštu i postali izumitelji nevjerojatnih izuma.Tako smo došli do izuma raznih strojeva za čišćenje, posluživanje, spremanje, pisanje, proizvodnju bombona i krafni. Naše izume pogledajte u nastavku.
|
Osnovna škola Dore Pejačević Našice |