| 2021-03-26 08:42:13 
 Timska nastava - Plesna haljina žutog maslačka
   Knjižničarka Andrea Dubaić Begić i studentica Ina Anđelić suradničkim učenjem održale su timskim radom dva sata hrvatskog jezika - lektiru; Sunčana Škrinjarić: Plesna haljina žutog maslačka. ISHODI:  
	razlikovati slikovnicu od drugih knjiga zbog povezanosti slike i tekstarazumjeti sadržajno – tematski priču Plesna haljina žutog maslačkazamijetiti i međusobno razlikovati likove u priči – biljke i životinje ; zapaziti osnovne etičke osobine: dobar-lošodrediti likove - dobar - loš, mjesto i vrijeme radnje u pričidefinirati pojmove: proljeće, proljetnice; prepoznati  i nabrojati vjesnike proljeća (visibaba, jaglaci, šafran…) i njihove osobitostiopisati promjene u prirodi na kraju zime; staviti u odnos promjene u prirodi i ponašanje ljudi i životinjapostavljanje pitanja i davanje odgovoraponoviti pravilno postupanje prema knjigama 
	izražavanje doživljaja teksta u cjeliniosposobljavanje učenika za usmenu i pismenu komunikacijubogaćenje rječnikapovezati osjetila (miris, njuh, dodir) u poticanju učenikove kreativnosti i mašterazvijati sposobnost usmenog izražavanja, promatranja, razmišljanja, zaključivanja i primjene stečenog znanja 
	razgovarati o čitanju slikovnicaponašati se u skladu s upozorenjem  o zabrani branja vjesnika proljećaosvijestiti ljubav prema prirodirazvijanje radnog ozračja, poticanje samopouzdanja, komunikativnosti, tolerancije, suradništva  
 
 
 
 .jpg)
 
 
 
   |