2021-03-30 12:02:23

Timska nastava - Plesna haljina žutog maslačka

Knjižničarka Andrea Dubaić Begić i studentica Ina Anđelić suradničkim učenjem održale su timskim radom dva sata hrvatskog jezika - lektiru; Sunčana Škrinjarić: Plesna haljina žutog maslačka.

ISHODI: 

  • razlikovati slikovnicu od drugih knjiga zbog povezanosti slike i teksta
  • razumjeti sadržajno – tematski priču Plesna haljina žutog maslačka
  • zamijetiti i međusobno razlikovati likove u priči – biljke i životinje ; zapaziti osnovne etičke osobine: dobar-loš
  • odrediti likove - dobar - loš, mjesto i vrijeme radnje u priči
  • definirati pojmove: proljeće, proljetnice; prepoznati  i nabrojati vjesnike proljeća (visibaba, jaglaci, šafran…) i njihove osobitosti
  • opisati promjene u prirodi na kraju zime; staviti u odnos promjene u prirodi i ponašanje ljudi i životinja
  • postavljanje pitanja i davanje odgovora
  • ponoviti pravilno postupanje prema knjigama
  • izražavanje doživljaja teksta u cjelini
  • osposobljavanje učenika za usmenu i pismenu komunikaciju
  • bogaćenje rječnika
  • povezati osjetila (miris, njuh, dodir) u poticanju učenikove kreativnosti i mašte
  • razvijati sposobnost usmenog izražavanja, promatranja, razmišljanja, zaključivanja i primjene stečenog znanja
  • razgovarati o čitanju slikovnica
  • ponašati se u skladu s upozorenjem  o zabrani branja vjesnika proljeća
  • osvijestiti ljubav prema prirodi
  • razvijanje radnog ozračja, poticanje samopouzdanja, komunikativnosti, tolerancije, suradništva


Osnovna škola Dore Pejačević Našice