2014-05-05 12:35:49 Kako preživjeti dva sata lektire četvrtkom? Kako preživjeti dva sata lektire četvrtkom? Lako! Predložiti učiteljici inerpretaciju lektire na potpuno drugačiji način. Osim što smo se zabavili i shvatili da se lektire mogu interpretirati na različite načine, uspjeli smo izbjeći ispitivanje pročitanosti, određivanje kompozicije fabule, karakteriziranje likova, dokazivanje pripovjednih tehnika i svih ostalih srednjovjekovnih tehnika mučenja. Da, znamo, trebat će nam to jednom u životu, no vidjevši bočice s bojama, kistove, spužvice i kolometarski papir na podu zahvalili smo Bogu, svim svecima i Miri Gavranu (dan ranije je bio u školi i nastavnica je bila zadovoljna našim zalaganjem ) te prionuli na rad. Odlučili smo velikim plakatima slikovito izraziti temu Začuđenih svatova Eugena Kumičića i Pisma iz mog mlina Alphonsea Daudeta, a s Adrianom Moleom suosjećali smo izradom velikog zida s porukama na kojem smo uz njegove nedaće dopisali i svoje. Papirnati zid izložen je na hodniku škole, a na njega učenici i dalje dopisuju svoje probleme. Čitanje ulomaka djela i prepričavanje nije izostalo, no sve je prošlo u opuštenoj atmosferi i dalo nam ideje za buduće inerpretacije lektira. Unaprijed se ispričavamo domaru i spremačicama na neredu. Učenici predmetne nastave
|
Osnovna škola Dragalić |