
| « Prosinac 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne | 
| 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 
| 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 




Razredna nastava
1.  08:00 - 08:45
     Doručak 10 min        
2.  08:55 - 09:45          
     odmor 5 min
3.  09:45- 10:30
     Rekreacijska pauza 15 min
4.  10:45- 11:30
     odmor 5 min
5.  11:35- 12:20
     Ručak 20 min
6.  12:40 - 13:25
     odmor 5 min
7. 13.30 - 14.15, A2N i B1
    14.20 - 15.05, A2N i B1
Predmetna nastava
1.  08:00 - 08:45
     odmor 5 min     
2.  08:50 - 09:35          
    Doručak 10 min   
3.  09:45- 10:30
    Rekreacijska pauza 15 min
4.  10:45- 11:30
     odmor 5 min
5.  11:35- 12:20
     odmor 5 min
6.  12:25- 13:10
     Ručak 20 min
7.  13.30 - 14.15
     odmor 5 min
8.  14.20 - 15.05
     odmor 5 min
15.10 - 15.55, A2N i B1
16.00 - 16.45, A2N i B1
Druga mobilnost učitelja OŠ Draganići u sklopu Erasmus projekta „Digitalna dimenzija unaprjeđuje zeleni život“ u razdoblju od 4. do 10. veljače 2024. godine bila je u Poljskoj. Učiteljica Viktorija Tomšić i psihologinja Adriana Sladić posjetile su partnersku školu Gminne Centrum Edukacji u Wawrzeńczycach kod Krakova. Tema mobilnosti bila je zeleni život. Škola nudi mnoštvo aktivnosti i programa za promicanje zdravog načina života i podučavanje zelenim stavovima. Od malih nogu uvode zelene aktivnosti kao što su: Sve smeće je naše, Be Fantastic - Crease Plastic, Upcycling, Silence Project itd. Škola sudjeluje u obilježavanju Dana planeta Zemlje aktivnostima u lokalnoj zajednici. Također se pridružuje nacionalnim i međunarodnim aktivnostima poput godišnjeg Europskog tjedna mobilnosti za promicanje zelenog prijevoza. GCE Wawrzeńczyce uz zeleni život stavlja naglasak i na digitalizaciju kako bi se smanjila velika upotreba papira u školi. Učitelji se educiraju za korištenje novih aplikacija i digitalnih alata umjesto papirnatih brošura i tiskanih materijala. Poboljšane digitalne vještine učitelja omogućuju učenje na zanimljiv način, a učenike se na taj uči kako „živjeti održivo“. Iz izmjene iskustava dobre prakse među školama partnerima (iz Poljske, Turske i s Malte) možemo zaključiti kako naša škola također dosta radi na uvođenju digitalizacije u škole i učenju učenika važnosti održivog razvoja.
Posjet Poljskoj su učiteljica i psihologinja iskoristile i za upoznavanje s kulturno-povijesnim znamenitostima Krakova i okolice – Nacionalni park Zakopane, Muzej Schindlerove tvornice emajla, Rudniku soli Wieliczka...
Adriana Sladić i Viktorija Tomšić
